Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr sÄ bra
Vart sÄg du att det fanns glansig waffle? Jag hitta inteDet fÄr bli bÄda! SÄg nu nÀr jag skulle bestÀlla vÄfflan att det fanns tvÄ olika finish. Ett glansigt och ett matt. NÄgot du föredrar?
Kul att du har den kvar, minns du nÀr det var du köpte den av mig?6105. Go'kvÀll
Jajjemen Det var julen 2019Kul att du har den kvar, minns du nÀr det var du köpte den av mig?
Tiden springer ivÀg. Den kom till helt rÀtt hemJajjemen Det var julen 2019
KĂ€nner du igen handleden?
Ja och nu sitter du pÄ en till graal. Men den blir kanske svÄrare att fÄ till ett byte pÄ Plus (OT) Squale nu dÄ...börjar bli mÄnga klockor att köa pÄTiden springer ivÀg. Den kom till helt rÀtt hem
SLA025 Àr toppen, har snurrat en del klockor genom Ären och jag mÄste nog sÀga att det inte Àr mÄnga som knÀpper den pÄ nÀsan. Finish, design och Hi-Beat, allt topp.Ja och nu sitter du pÄ en till graal. Men den blir kanske svÄrare att fÄ till ett byte pÄ Plus (OT) Squale nu dÄ...börjar bli mÄnga klockor att köa pÄ
Nej jag har ju inte det och Àr sjukt sugen pÄ att göra det NÄgon gÄng kanskeSLA025 Àr toppen, har snurrat en del klockor genom Ären och jag mÄste nog sÀga att det inte Àr mÄnga som knÀpper den pÄ nÀsan. Finish, design och Hi-Beat, allt topp.
Har du klÀmt pÄ den IRL?
(Squalen blir spÀnnande, du har första tjing)
Sicken kult poolNej jag har ju inte det och Àr sjukt sugen pÄ att göra det NÄgon gÄng kanske
(LĂ„ter fint det )
I eftermiddag blev det denna nÀr det skulle monteras ny redneckpool NÄgot fÄr man ha att svalka sig i nÀr det Àr varmt