• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

D9D09E7D-F716-4BB9-9CEA-1C2B8733B851.jpeg

NÄgon som provat Strapcode till Speedtimer? Jag hade helt missat hypen kring den. Höll mig borta frÄn klockor andra halvan av förra Äret. SÄg den för första gÄngen igÄr i en butik och fastnade. Det trÄkiga Àr att jag tÀnkte "skön lÀnk för att vara Seiko" men sen kollar man massa recensioner pÄ den och inser att lÀnken inte matchar boetten varken i passform eller till hur den Àr borstad. Men Strapcode har ju nÄgra lÀnkar, matchar de?

Ja och nu sitter du pĂ„ en till graal. Men den blir kanske svĂ„rare att fĂ„ till ett byte pĂ„ 😄 Plus (OT) Squale nu dĂ„...börjar bli mĂ„nga klockor att köa pĂ„ 😂
SLA025 Àr toppen, har snurrat en del klockor genom Ären och jag mÄste nog sÀga att det inte Àr mÄnga som knÀpper den pÄ nÀsan. Finish, design och Hi-Beat, allt topp.

Har du klÀmt pÄ den IRL?

(Squalen blir spÀnnande, du har första tjing)
20220625_204800-01.jpeg

Senast Àndrad:
SLA025 Àr toppen, har snurrat en del klockor genom Ären och jag mÄste nog sÀga att det inte Àr mÄnga som knÀpper den pÄ nÀsan. Finish, design och Hi-Beat, allt topp.

Har du klÀmt pÄ den IRL?

(Squalen blir spÀnnande, du har första tjing)
20220625_204800-01.jpeg
Nej jag har ju inte det och Ă€r sjukt sugen pĂ„ att göra det 😊 NĂ„gon gĂ„ng kanske 😄

(LĂ„ter fint det đŸ€—)

I eftermiddag blev det denna nĂ€r det skulle monteras ny redneckpool 😅 NĂ„got fĂ„r man ha att svalka sig i nĂ€r det Ă€r varmt 💩
IMG_20220625_201000.jpg

Tillbaka
Topp