• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Fint kvÀllsljus ikvÀll sÄ dubbelpost

CV8pBdR.jpg


//Bosse
 
SÄg denna lilla grej pÄ tz-uk igÄr, ett "shroud" i plast för 007/7002/7040. Rolig ide, synd det inte var metall och kommer förhoppningsvis i nÄgra till fÀrger :)

http://kontrol4.wix.com/dragonshroud-mods
SÄg en bild pÄ insta och undrade vad 17 det var för nÄgot. Riktigt smart och cool mÄste jag sÀga. Tror jag mÄste köpa en skx nÀsta mÄnad för att testa det dÀr. :)
 
Jag har en klocka med mekaniskt alarm pÄ min att köpa lista. Min gamla klocklangare Àr pÄ vÀg att trappa ned och han har en Seiko Bell-matic. 4006 ca 1967 som han kan tÀnka sig sÀlja. Den fungerar men Àr i behov av service. NÄgon som har koll pÄ om det mekaniska alarmet gör det svÄrare /dyrare att serva? NÄgon som vet nÄgot mer om modellen?? Skickar med en skitkass bild, har förhoppningsvis lite bÀttre bilder i mitten pÄ veckan.
image.jpg
 
Har ingen aning om servicekostnaderna Matts , men coola Àr de och just nu Àr jag sjukt inne pÄ integrerade lÀnkar, sÄ jag sÀger kör. :)
 
Tillbaka
Topp