plattfot
Silver
JĂ€drar va fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Shit vad du plockar pÄ dig bra klockor nu för tiden
Grym John! En mekanisk GS-krono i en normal (icke SD GS krono) storlek hade jag gÀrna haft. Vi hÄller tummarna för att detta Àr startskottet. Mycket detaljarbetet och teknologi för det priset.
Har dock svÄrt att se hur det kan vara en bra sak att subvisarna flyter istÀllet för stegar. Det borde ju göra klockan mindre lÀttavlÀst.
GS original sitter pĂ„ SBGV009/11 med flera, lite annorlunda utan synlig trĂ„d och platt vilket passar mycket bra pĂ„ en "Dress" typ som denna.VĂ€ldigt fint band! Ăr det struts eller?
Alligator round scales, ibland fÄr man square scales (fick jag till min SBGV011 samt till SBGW033 och SBGW047).GS original sitter pÄ SBGV009/11 med flera, lite annorlunda utan synlig trÄd och platt vilket passar mycket bra pÄ en "Dress" typ som denna.
//Bosse
Mer troligt krokodille, alligator finns bara i södra USA, dÀr finns i och för sig kinesiska alligatorer men den stam Àr utrotningshotat sÄ det utgÄr jag ifrÄn att det inte Àr. Och för total nörderi sÄ finns samma artikel nummer (C014 W19) med sÄvÀl square som round scales som sagt ovan.Alligator round scales, ibland fÄr man square scales (fick jag till min SBGV011 samt till SBGW033 och SBGW047).
Om det ÀndÄ varit en klocka i paketet :/ inte denna gÄngShit vad du plockar pÄ dig bra klockor nu för tiden
Vi vet vilken det Àr, sÄ fram med den nu
Jaha, det Àr en katalog.Om det ÀndÄ varit en klocka i paketet :/ inte denna gÄng
Jaha, det Àr en katalog.
Tyckte det var konstigt att det stod master shop pÄ en lÄda dÄ jag aldrig sett det pÄ en master shop-lÄda tidigare, men misstÀnkte att det var en klocka köpt pÄ fabriken.
För de som vill ge sin fru nÄgot fint, sÄ finns tre dam GS i Globen. Bilder frÄn mitt besök dÀr förra veckan.
SBG for the Win. :Lika, men ÀndÄ sÄ olika...