Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Jag skulle ocksÄ sÀga 94. Baserat pÄ design och logotyp. Bara en kÀnsla dock. Ska kolla runt lite
Edit: Och verket.
Jajamen!
Köpte den frÄn Japan, rekommenderar dig att plöja Yahoo Japan via nÄgon proxytjÀnst (anvÀnder sjÀlv buyee) i jakten pÄ ett exemplar.
Stilförebild.KÀnner mig som Tony Sopranos i min morgonrock och Seiko 5a
![]()
![]()
Najs pÄ jubilee
De dÀr blir verkligen bara grymmare med lite slitage!En klassiker.
![]()
Köp en och testa, kaffepengar för den kvalitenNi som Àger eller har Àgt seiko sumo, kÀnns det stor? Om man kollar vad mÄtten sÀger sÄ Àr det ju en stor klocka, men jag tycker inte att den ser sÄ stor ut?
NyÄrsdagsklockan, min 7C43-7000 frÄn 1988 och pappas SKX173 frÄn 2008.
![]()
Haha! Ja, det Àr standard varje gÄng jag Àr dÀr att knÀppa loss vridringen som sitter bergfast av smuts och skrubba klocka och lÀnk under kranen. Den lever inget enkelt liv i nÄgon samlares klocklÄda direkt.Trevlig duo ni har! Dock kanske dags ge farsans en tvÀtt pÄ lÀnken iaf![]()
Den Àr ganska stor. Var beredd pÄ det.Ni som Àger eller har Àgt seiko sumo, kÀnns det stor? Om man kollar vad mÄtten sÀger sÄ Àr det ju en stor klocka, men jag tycker inte att den ser sÄ stor ut?
Jag tycker snarare att den Àr rÀtt billig. Om den gÄr som den ska. Och förutsatt att man fÄr den för 11.Ser inte den hÀr Seiko Superior fin ut Àven om den var okristligt dyr?
Quartzklockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Quartzklockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Ja, det Àr inte ett orimligt pris. Notera dock att asken inte Àr original. Original för referensen Àr en trÀask.Jag tycker snarare att den Àr rÀtt billig. Om den gÄr som den ska. Och förutsatt att man fÄr den för 11.
Haft en sÄn medBörjar kÀnna suget efter seiko igen, och har blivit otroligt sugen pÄ Seiko prospex turtle king.
Sjukt lÀcker, har lite missat dom, va kan dom tÀnkas gÄ för i andra hand tro?Haft en sÄn medJÀkla b