Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀsta frÄga blir vad du gör uppe Kl 02:40La mÀrke till "EF" under bytet idag, aldrig sett förut.![]()
Grymt bra! à ngrar att jag inte högg en Matcha medan man hade chansen.Mitt egengjorda keramikfat matchar min Seiko "Matcha".
![]()
Finns ju ÀndÄ 7000 stycken sÄ borde vÀl att gÄ att fÄ tag pÄ. LÄg ute en pÄ tradera för nÄgon mÄnad sedan. Men tavlan Àr verkligen magisk och den sitter vÀldigt skönt pÄ handleden.Grymt bra! à ngrar att jag inte högg en Matcha medan man hade chansen.
Gratulerar!. Den Àr riktigt grym med sinnessjuk finish!![]()
Dagens nytillskott, SLA057. Smidig rackare jÀmfört med mm300. 42.6mm x 13.1mm. Tycker de fÄtt till proportionerna bra pÄ denna.
LÄter som att du kan lösa det genom att följa första tipset i videon.Har problem med den hÀr skönheten (SARB???). Drog upp och lÀt den ligga över natten och den höll tiden hyfsat, men nu under eftermiddagen med lite tid pÄ handleden gÄr den sig helt plötsligt flera minuter per timme för fort.
Var i Stockholm skulle man kunna lÀmna in den till en billig peng? Köpte den orimligt billigt i Japan för nÄgra Är sedan (tror under 3kSEK), sÄ skulle kÀnnas konstigt att lÀgga mer Àn sÄ för en service, men det kanske behövs oavsett?
Trevlig helg!
![]()
âSamma nivĂ„âGratulerar!. Den Ă€r riktigt grym med sinnessjuk finish!
Ever brilliant steel varar livet ut dessutom
Har en sprillans ny/NOS Seiko srq031j1 pÄ ingÄng och Àven den ska ha en finish pÄ samma nivÄ.
Snyggt bord, dÀr fick du till fokusen bra pÄ bordet.Den hÀr Äker ut pÄ försÀljning snart. PM:a om intresse finns. Trevlig klocka men ligger mest i lÄdan.![]()
GÄ till Klockmaster Globen. Minuter/timma lÄter som magnetism vilket Àr billigt att lösa.Har problem med den hÀr skönheten (SARB???). Drog upp och lÀt den ligga över natten och den höll tiden hyfsat, men nu under eftermiddagen med lite tid pÄ handleden gÄr den sig helt plötsligt flera minuter per timme för fort.
Var i Stockholm skulle man kunna lÀmna in den till en billig peng? Köpte den orimligt billigt i Japan för nÄgra Är sedan (tror under 3kSEK), sÄ skulle kÀnnas konstigt att lÀgga mer Àn sÄ för en service, men det kanske behövs oavsett?
Trevlig helg!
![]()
Ja alltsÄ bordet som ska ut till försÀljning om det nu verkade oklart.Snyggt bord, dÀr fick du till fokusen bra pÄ bordet.
Ingendera. Jag skulle vilja ha en oyster...Va tycker ni om Uncle Seiko och vilken lÀnk skulle ni vÀlja till en grön Willard? Presidenten eller Jubilee? SvÄrt att bestÀmma mig...
Gillar US, men Àr tvek till de dÀr. Jubilee om jag tvingas vÀlja.Va tycker ni om Uncle Seiko och vilken lÀnk skulle ni vÀlja till en grön Willard? Presidenten eller Jubilee? SvÄrt att bestÀmma mig...
Den kommer till ett varmt och omhÀndertagande hem.Flipparsjukan gör sig lite pÄmind, övervÀger att lÄta den hÀr hitta ny Àgare. SPB187. Skicka ett pm om intresse finns. Hittade snabbt ny Àgare, sÄ nu Àr den sÄld
![]()
Hur Àr lumen? Finns det nÄgot kvar?Vintage duo!
Ref: 7548-700F/7548-700C
![]()
Det finns lume kvar i bÀgge klockorna, men fadear ned rÀtt snabbt.Hur Àr lumen? Finns det nÄgot kvar?