Trucktober
Basic
![]()
Helt plötsligt pÄ handleden: Skx007. Behöver stÀdas, fixa lite glapp i fÀstet pÄ lÀnken och mjuka upp bezeln lite sen kan sommaren komma!
Rengjord, lÀnk lagad och bezeln snurrar fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Helt plötsligt pÄ handleden: Skx007. Behöver stÀdas, fixa lite glapp i fÀstet pÄ lÀnken och mjuka upp bezeln lite sen kan sommaren komma!
Snygg bild!Ingen som rÄkar sitta pÄ en Jubilee-lÀnk till min spb077? GÀrna miltat, men Àven annat kan vara av intresse om det Àr kvalitativt.
![]()
![]()
Ser fram emot update!BestÀllde en ny Miltat Jubilee-lÀnk, tror det kommer bli kanon.
Riktigt finDi gamle Àr bÀst.
![]()
Riktigt fin! Passar bra pÄ natot med! Vad Àr det för ref?Godmorgon![]()
![]()
Fint skick!Vintage dykare idag!
Ref: 7548-7000 (1983)
![]()
Det Àr en SKX399. Samma som en 009 men annan tavla. Gjordes för filippinska marknaden mellan 96-04 typ. Tror jagRiktigt fin! Passar bra pÄ natot med! Vad Àr det för ref?
Vad Àr det för ref för pÄ den?Heads up SeikovÀnner, blev en kort visit hos mig dÄ konkurrensen frÄn min King Turtle blev för svÄr
![]()
Spb077 med visare frÄn en mm300. La ut en annons pÄ köp och sÀlj.Vad Àr det för ref för pÄ den?
TÀnkte att det var sÄ. För stor för mig men det Àr en riktigt lyckad mod de visarna. Originalvisarna gÄr inte hem hos mig. Lycka till med försÀljningenSpb077 med visare frÄn en mm300. La ut en annons pÄ köp och sÀlj.
VĂ€ldigt fin Ă€ndĂ„! Vad gjorde att denna âtorskadeâ mot Turtle?Heads up SeikovĂ€nner, blev en kort visit hos mig dĂ„ konkurrensen frĂ„n min King Turtle blev för svĂ„r
![]()
Visst Ă€r den jĂ€kla snygg, men jag kan inte lĂ„ta bli att gilla Turtleboetten bĂ€ttre, sitter för jĂ€kla bra pĂ„ min handled.VĂ€ldigt fin Ă€ndĂ„! Vad gjorde att denna âtorskadeâ mot Turtle?
Köper det, vÀldigt snygg ocksÄ. Har en polare som ev Àr taggad pÄ en ny Seiko, ska tipsa om din annons. Lycka till med försÀljningenVisst Àr den jÀkla snygg, men jag kan inte lÄta bli att gilla Turtleboetten bÀttre, sitter för jÀkla bra pÄ min handled.