Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den farliga âförsta klockanâI dag fĂ„r min SKX009 komma ut i luften efter lĂ„ng tid i lĂ„dan. En kollega berĂ€ttade att det var hennes sambos drömklocka och att han Ă€ntligen tagit sig samman och köpt ett bĂ€ttre begagnat exemplar.
![]()
Samma hĂ€r, gĂ„r inte sluta köpa demDen farliga âförsta klockanâ
Den hÀr skx:en Àr nog min 4e eller 5e
![]()
![]()
Vad Ă€r detta för SKX? ser ut at ha rĂ€tt udda tavla.Den farliga âförsta klockanâ
Den hÀr skx:en Àr nog min 4e eller 5e
![]()
![]()
Stört bra foto!I dag fÄr min SKX009 komma ut i luften efter lÄng tid i lÄdan. En kollega berÀttade att det var hennes sambos drömklocka och att han Àntligen tagit sig samman och köpt ett bÀttre begagnat exemplar.
![]()
JÀkla fint skick!En av SeikoÀlsklingarna fÄr vara pÄ idag...![]()
Man kan köpa fler, sÀger ni?!Samma hÀr, gÄr inte sluta köpa dem![]()
Nej det Àr ju sÄ. Just nu har jag tvÄ. Plus en 7002 och en 6309-7290 sÄ de Àr ju alla vÀldigt likaSamma hÀr, gÄr inte sluta köpa dem![]()
För jĂ€kla snygg, men kostar en slant ocksĂ„.Ăr det bara jag som diggar MM300, ingen som nappar pĂ„ annonsen iaf. Men har ju inget emot att behĂ„lla den iofs.. ganska bra Ă€ndĂ„![]()
![]()
Just sbdx017 Ă€r vĂ€ldigt bra. Det dĂ€r Ă€r nog till och med min gamla som tyvĂ€rr fick lĂ€mna vid ett byteĂr det bara jag som diggar MM300, ingen som nappar pĂ„ annonsen iaf. Men har ju inget emot att behĂ„lla den iofs.. ganska bra Ă€ndĂ„![]()
![]()
Mkt klocka för pengarnaFör jÀkla snygg, men kostar en slant ocksÄ.
Kan det vara sÄ? Ibland nÀr man ser sin klocka pÄ nÄgon annans handled sÄ svider det till lite i klock sjÀlen.Just sbdx017 Àr vÀldigt bra. Det dÀr Àr nog till och med min gamla som tyvÀrr fick lÀmna vid ett byte![]()
Absolut, inget fel pÄ prissÀttningen inteMkt klocka för pengarnaja den Àr vÀl inte den billigaste i Seikos sortiment. Tycker ÀndÄ dom ligger pÄ en bra nivÄ hÀr pÄ ks annonssida.