Den dÀr ser man inte ofta. Plockade du upp den i Globen? Har klÀmt pÄ den mÄnga gÄnger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har ett liknande frÄn w-jean. Styvt och plastigt men hÄller gör detHej,
Fann detta band i lÄdan. HÄrt men funkar pÄ armen. Men, det verkar vara plast? Finns risk att det bara gÄr av? Tycker silikonbanden till Turtle med fjÀdringen ser fel ut pÄ den hÀr. För moderna. Men vad tror ni? HÄller det?
StÀmmer bra det.Den dÀr ser man inte ofta. Plockade du upp den i Globen? Har klÀmt pÄ den mÄnga gÄnger.
Otrolig klocka det dÀr!
Den Àr fantastiskt fin, hade en 001 för mÄnga Är sedan och nu dök chansen upp att skaffa den igen. Alla dom smÄ skillnaderna gör den verkligen till en helt annan klocka jÀmfört med nyare varianter.Otrolig klocka det dÀr!
HĂ„ller helt med! Hade en likadan för lĂ€ngesen och har sen dess gĂ„tt igenom minst en handfull premium-seikoâs men den dĂ€r tar fan prisetDen Ă€r fantastiskt fin, hade en 001 för mĂ„nga Ă„r sedan och nu dök chansen upp att skaffa den igen. Alla dom smĂ„ skillnaderna gör den verkligen till en helt annan klocka jĂ€mfört med nyare varianter.
Visst Ă€r det hardlexglas pĂ„ den?HĂ„ller helt med! Hade en likadan för lĂ€ngesen och har sen dess gĂ„tt igenom minst en handfull premium-seikoâs men den dĂ€r tar fan priset
Yes, stÀmmer.Visst Àr det hardlexglas pÄ den?
Seiko Ă€r bĂ€st pĂ„ att göra âNĂ€stan-perfekt-klockaâ, alltid nĂ„got som ska dra ner pĂ„ klockan. Jag menar köper man en lyxklocka sĂ„ vill man för tusan ha safirglas.Yes, stĂ€mmer.
Skulle nog sĂ€ga att SLA025 och 001 Ă€r dom mest lyckade enligt mig. Har du kvar din SLA025? SĂ„lde tyvĂ€rr min.HĂ„ller helt med! Hade en likadan för lĂ€ngesen och har sen dess gĂ„tt igenom minst en handfull premium-seikoâs men den dĂ€r tar fan priset
Nja, jag Ă€r helt OK med hardlex. FörstĂ„r dock vad du menar.Seiko Ă€r bĂ€st pĂ„ att göra âNĂ€stan-perfekt-klockaâ, alltid nĂ„got som ska dra ner pĂ„ klockan. Jag menar köper man en lyxklocka sĂ„ vill man för tusan ha safirglas.
Den Àr tÀtt efterföljande sÄklartSkulle nog sÀga att SLA025 och 001 Àr dom mest lyckade enligt mig. Har du kvar din SLA025? SÄlde tyvÀrr min.
Funkar alldeles utmÀrkt!Funkar vÀl pÄ Tropic eller vad sÀger ni?