Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr troligen en ny Bezel som behövsEn polare har tappat insertet pĂ„ sin SNE437.
NÄgon som har koll vart man fÄr tag i ett nytt svart sÄdant lÀttast/billigast.
Tror han befinner sig i Frankrike nu (seglar), sÄ behöver absolut inte vara en svensk sida, men att gÄ in till svensk AD funkar inte.
Pepsi och blĂ„ finns att fĂ„ tag pĂ„.Ăr troligen en ny Bezel som behövs
Efter nĂ„gra dagar till dĂ€r jag lĂ€t den ticka lite lĂ€ngre mellan uppdragningarna Ă€r den ikapp igen och jag kan just nu inte se nĂ„gon tidsavvikelse ĂHTImponerad av denna vintage manuella under -1s per dag Ă€r riktigt bra. Snygg och gedigen dessutom.
Har den ens slĂ€ppts i Sverige eller vĂ€rlden Ă€n? Hört bĂ„de slutet av Juli och början, och vet inte vad som gĂ€ller för Sverige.Ăr det nĂ„gon som har den nya Seiko 5 dykaren i 38mm?
Sugen men vill ju gĂ€rna se lite bilder/Ă„sikter pĂ„ den innan man slĂ„r tillâŠ
Sjukt najs! BestÀllt var? Och var kan man fÄ tag pÄ tophat till den?
SSK med strapcode oyster och specialbestÀlld bakelit pepsi inlÀgg.
Velar fortfarande pĂ„ om jag ska uppgradera till âtophatâ safir eller ej
#Seikosaturday
BestÀllde frÄn stph_dxtr pÄ instagram. Det blev en dyr affÀr dÄ allt Àr handgjort och inget som massproduceras, men dÄ fick jag ocksÄ ett inlÀgg med rÀtt mÄtt iom det skiljer sig ca 0.5mm frÄn SKX inlÀgg.Sjukt najs! BestÀllt var? Och var kan man fÄ tag pÄ tophat till den?
Du kanske hade tÀnkt dig en ny, men den bÀsta affÀren gör du alldeles sÀkert genom att köpa en begagnad hÀr pÄ Köp & SÀlj.Vart köper jag en Turtle Padi till bÀst pris?
Hittade denna goding fullset med box, tag manual etc. i lÄdan. Hade glömt att jag har en
Köper helst begagnat men den eviga vÀntan Àr trÄkigDu kanske hade tÀnkt dig en ny, men den bÀsta affÀren gör du alldeles sÀkert genom att köpa en begagnad hÀr pÄ Köp & SÀlj.
Fick en i present idag och den Àr köpt hÀr!Har den ens slÀppts i Sverige eller vÀrlden Àn? Hört bÄde slutet av Juli och början, och vet inte vad som gÀller för Sverige.
Du kan ju prova att sÀtta ut en köpesannons.Köper helst begagnat men den eviga vÀntan Àr trÄkig