• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tar över stafettpinnen frĂ„n @SeikoZ för denna pjĂ€s, sjukt nöjd đŸ™đŸŒ

IMG_1327.jpeg

IMG_1326.jpeg

NÄgon som vet vad denna modellen heter? Den var rÀtt hypad hÀr pÄ KS för nÄgra Är sedan och kunde köpas ny för 6-700kr har jag för mig. Den slutades rÀtt snabbt att tillverkas, vilket va lite trist.

Fanns Àven med blÄ tavla.
IMG_1769.jpeg

IMG_5428.jpeg

Fick hem denna frĂ„n tradera hĂ€romdagen. Riktig cooling men tyvĂ€rr saknas det ett par lĂ€nkar för att kunna anvĂ€nda, nĂ„gon som vet vart man kan vĂ€nda sig? 😀 Är det nĂ„tt typ klockmaster fĂ€ltan kan bestĂ€lla fast klockan Ă€r 20ish Ă„r?

Grymt fin!!!
Har sjĂ€lv en SLA055 J1 som Ă€r utplockad i början av Ă„ret men inte anvĂ€nd en enda gĂ„ng. SĂ„ otroligt fin, lite för fin för mig att bĂ€ra lol. FĂ„r se om man vĂ„gar sig pĂ„ att bĂ€ra den. Är grymt imponerad av finishen men det ska man vĂ€l förvĂ€nta sig av sĂ„ dyra klockor.

Grymt fin!!!
Har sjĂ€lv en SLA055 J1 som Ă€r utplockad i början av Ă„ret men inte anvĂ€nd en enda gĂ„ng. SĂ„ otroligt fin, lite för fin för mig att bĂ€ra lol. FĂ„r se om man vĂ„gar sig pĂ„ att bĂ€ra den. Är grymt imponerad av finishen men det ska man vĂ€l förvĂ€nta sig av sĂ„ dyra klockor.
Ja klart du ska bara den, superfin klocka! Den Ă€r ju gjord av deras ”everbrilliant-steel” sĂ„ den kommer hĂ„lla sig fin lĂ€ngre Ă€n vad vi kommer 😅

Tillbaka
Topp