Flighty pÄ Barton-gummi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusig, fin tavla. Vad Àr det för referensnummer pÄ denna?Nöjd med denna
Tack. Gillar den skarpt, riktigt bekvÀm med sina 38mm ocksÄ. Modellen heter Srpd97j.Tjusig, fin tavla. Vad Àr det för referensnummer pÄ denna?
Har du Àven lÀnken till den? Hur upplever du den i sÄ fall?Tack. Gillar den skarpt, riktigt bekvÀm med sina 38mm ocksÄ. Modellen heter Srpd97j.
Har lÀnken, tycker den Àr helt ok. KÀnns gedigen.Har du Àven lÀnken till den? Hur upplever du den i sÄ fall?
Vad kör du för lÀnk till den dÀr? För det ser inte ut att vara originallÀnken? Jag har sjÀlv en spb079, som jag skulle vilja ha lÀnk eller mesh till, som kom pÄ gummiSPB105J1 fick bli semesterklockan pÄ vistelsen i Stockholms skÀrgÄrd.
Okej, tack för svar. Lite sugen pÄ den klockan eller den med svart tavla.Har lÀnken, tycker den Àr helt ok. KÀnns gedigen.
Den svarta Àr ocksÄ trevlig.Okej, tack för svar. Lite sugen pÄ den klockan eller den med svart tavla.
Vad kör du för lÀnk till den dÀr? För det ser inte ut att vara originallÀnken? Jag har sjÀlv en spb079, som jag skulle vilja ha lÀnk eller mesh till, som kom pÄ gummi
Ăr du nöjd med den?Det Ă€r en MiLTAT-lĂ€nk, tror att jag bestĂ€llde den frĂ„n Amazon för nĂ„t Ă„r sedan, betalade runt 800 har jag för mig, tror att det Ă€r denna som jag lĂ€nkar till nedan
20mm Super-J Louis JUB Watch Band for Seiko Baby MM 200 SBDC061 SPB077 SBDC063, Stainless Steel - Brushed with Polished Center, V-Diver Clasp
For Seiko mods of Baby MM200. This Super-J Louis watch bracelet with a curved solid end pieces perfectly fit Seiko MM200 Prospex Black SBDC061 / SPB077 (Baby Marine Master) and its variants SBDC063 / SPB079, etc. New Super-J Louis watch bracelet is more than an upgraded version of vintage watch...www.strapcode.com
Ăr du nöjd med den?
Snyggt min ligger hos ombudet.. 5 minuter bortSeiko 5 Sports - Srpk17 Kul hyllning till originalet!
Dock sÄ Àr jag sÄ nöjd med min gammel baby arnie som jag fick i veckan sÄ fÄ klura om den bli retur eller om denna stanna. Den Àr dock slutsÄld för en kort stund sÄ om nÄn Àr sugen sÄ kan ni ju höra av er
Jo klockor Ă€r till för att anvĂ€ndas men denn Ă€r lite för fin och för dyr kĂ€nner jag. Har vatit inne pĂ„ att lĂ€gga em annons om byte mot billigare+pengar eller sĂ€lja och köpa nĂ„got lite billigare.Ja klart du ska bara den, superfin klocka! Den Ă€r ju gjord av deras âeverbrilliant-steelâ sĂ„ den kommer hĂ„lla sig fin lĂ€ngre Ă€n vad vi kommer
Riktigt snyggt.Heja Seiko! Den hÀr gjorde ni bra
SPB383