• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Flighty pÄ Barton-gummi :D

PXL_20230718_085340907.jpg

Vad kör du för lÀnk till den dÀr? För det ser inte ut att vara originallÀnken? Jag har sjÀlv en spb079, som jag skulle vilja ha lÀnk eller mesh till, som kom pÄ gummi

Det Àr en MiLTAT-lÀnk, tror att jag bestÀllde den frÄn Amazon för nÄt Är sedan, betalade runt 800 har jag för mig, tror att det Àr denna som jag lÀnkar till nedan

Det Àr en MiLTAT-lÀnk, tror att jag bestÀllde den frÄn Amazon för nÄt Är sedan, betalade runt 800 har jag för mig, tror att det Àr denna som jag lÀnkar till nedan

Är du nöjd med den?

IMG_20230721_134238373.jpg

Dock sĂ„ Ă€r jag sĂ„ nöjd med min gammel baby arnie som jag fick i veckan sĂ„ fĂ„ klura om den bli retur eller om denna stanna. Den Ă€r dock slutsĂ„ld för en kort stund sĂ„ om nĂ„n Ă€r sugen sĂ„ kan ni ju höra av er👍

Kul! Jag Ă€r riktigt nöjd med min. Det jag tycker man ska tĂ€nka pĂ„ Ă€r lĂ€nken. Om du har en smal och Ă€ven ”platt” handled kĂ€nns det som att det kan vara svĂ„rt att fĂ„ den att sitta bra. Upplever du samma? PĂ„ mig sitter den gött men jag tror jag Ă€r pĂ„ grĂ€nsen (strax under 16,5cm).

Har runt 17. Men har inte plastat av lĂ€nken Ă€n... Om jag skall skicka tillbaka den sĂ„ ska man nog inte pillar pĂ„ den för mycket 😅

Ja klart du ska bara den, superfin klocka! Den Ă€r ju gjord av deras ”everbrilliant-steel” sĂ„ den kommer hĂ„lla sig fin lĂ€ngre Ă€n vad vi kommer 😅
Jo klockor Àr till för att anvÀndas men denn Àr lite för fin och för dyr kÀnner jag. Har vatit inne pÄ att lÀgga em annons om byte mot billigare+pengar eller sÀlja och köpa nÄgot lite billigare.
Men jag fÄr vÀl se, den har stÄtt pÄ hyllan i box utan att jag ens vÄgat öppna mer Àn nÀr jag fick den för ett par mÄnader sedan. FÄr vÀl ta mig modet snart!

Tillbaka
Topp