• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Grymt fin!!!
Har sjĂ€lv en SLA055 J1 som Ă€r utplockad i början av Ă„ret men inte anvĂ€nd en enda gĂ„ng. SĂ„ otroligt fin, lite för fin för mig att bĂ€ra lol. FĂ„r se om man vĂ„gar sig pĂ„ att bĂ€ra den. Är grymt imponerad av finishen men det ska man vĂ€l förvĂ€nta sig av sĂ„ dyra klockor.
BĂ€r den!
Har en SLA021 som bÀrs regelbundet, med viss försiktighet

Min Turtle, gym och meka med huset-klocka
IMG_7274.jpeg

Hej! Testar Àven hÀr och hoppas pÄ bra gensvar.

Blev rÄnad pÄ min Seiko tank5Y81-5008TH i Barcelona och skulle gÀrna ha en likadan eller nÄgorlunda lik modell. Storleken samt armbandet var helt optimalt som vardagsklocka för mig.

Har ni nÄgra förslag eller nÄgot som ligger hemma?
Bild för igenkÀnning.
1690391685635.png

Blev rÄnad pÄ min Seiko tank5Y81-5008TH i Barcelona och skulle gÀrna ha en likadan eller nÄgorlunda lik modell. Storleken samt armbandet var helt optimalt som vardagsklocka för mig.

Bild för igenkÀnning.
1690391685635.png
Fy fan vad deppigt... Har inga referenser att droppa, men dolce-serien har en del fina tanks har jag för mig.

Hej! TÀnkte bara slÀnga ut frÄgan om det Àr nÄgon som sitter pÄ en jubilee- eller presidentallÀnk som passar en SARB033? Jag har en jubileelÀnk frÄn Tid och Ting nu som inte sitter bra alls dÄ de första lÀnkarna gnuggar mot bandhornen. Hör av er om sÄ Àr fallet sÄ köper jag gÀrna :) Ha en trevlig tisdag!

Bild för igenkÀnning.
1690391685635.png
Är det guld pĂ„ stĂ„l?
Den ser otroligt flott ut sÄ förstÄr att den drar busets blickar till sig.
Brukar byta till ”ej sĂ„ iögonfallande” klocka dĂ„ jag Ă€r ute utan jacka

Jag har inte hört nÄgot snack om nya Seiko 55th anniversary modellen i svenska grupper. Ref. SRPK17.
NÄgon hÀr som Àger en sÄdan?

Tillbaka
Topp