Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gmt Ă€r riktigt najs! Ăr lĂ€nkarna sköna?
![]()
Dock sÄ Àr jag sÄ nöjd med min gammel baby arnie som jag fick i veckan sÄ fÄ klura om den bli retur eller om denna stanna. Den Àr dock slutsÄld för en kort stund sÄ om nÄn Àr sugen sÄ kan ni ju höra av er![]()
Skickade tillbaka den. Jag gav 5000 SÄg att det ligger en pÄ ks. Kan ju vara vÀrt att kollaHur mycket Àr den vÀrd? 5000kr?
Ja, det tycker jag.Gmt Ă€r riktigt najs! Ăr lĂ€nkarna sköna?
OrangetIdag invigs den oranga! Inför höstfÀrgerna!
RespectGruppbild![]()
Kör du ocksÄ med strapcode?Hög tid för lite Speedtimermys!
![]()
Nope, detta Àr originalet.Kör du ocksÄ med strapcode?
Strapcode jubilee? Kul att se en till sumoFÀrgmatchar mugg och klocka idag upptÀckte jag nu...![]()
![]()
Ja, det Àr den med grövre lÀnkar. Angus kallar de den. Den Àr biffigare Àn vanliga jubilee, ha ha!Strapcode jubilee? Kul att se en till sumo![]()
Ăr det en ny eller gammal Muminmugg?FĂ€rgmatchar mugg och klocka idag upptĂ€ckte jag nu...![]()
![]()