• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen med en sköldpadda igen đŸ€©

PXL_20230927_130856723.PORTRAIT.jpg

Var förbi Klockmaster FÀltöversten.
De hade rÀtt kraftiga rabatter pÄ nÄgra olika Seiko.

Bla Seiko land tortoise för 3900kr (ca 2tkr billigare). Fanns svart/guilt och grön/kakhi. Hade de haft blÄ sÄ hade jag slagit till direkt.

SÄg Àven Seiko 5 Snoopy pÄ hyllan (nÄn annons pÄ KS hÀvdade att den var slut i butik).

Godafton.

Är det nĂ„gon som har bytt visare pĂ„ alpinisten? Klockan Ă€r skitsnygg men visarna Ă€r absolut inte min stil. Googlemaskinen hittar inget. SĂ„, finns det nĂ„gon alpinist med andra visare ditmoddade!?

Detta Àr ju en glad nyhet! Sjukt fina proportioner ocksÄ. Synd att den Àr LE till 4000pcs, det gör den nog svÄr att fÄ tag pÄ i Sverige. Kanske ett gruppköp om det Àr möjligt!?

IMG_4844.jpeg

Har en frÄga som jag (datorillitterat som jag Àr) inte lyckas hitta svar pÄ; bÀsta "replacement" bandet för ett sk. flat vent band till en Seiko 6309-7040? SÄ likt originalet som möjligt. Mitt börjar VERKLIGEN lida av Rigor Mortis...

Tillbaka
Topp