Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en "Grumo"! Inte pÄ mig idag dock...Ingen annan Àn jag som har en sumo!?
Snygg alpinist! O den andra har jag, vilken lÀnk kör du pÄ tortoisen?Jag Àr en nybörjare pÄ klockor och har pÄbörjat min resa med tvÄ Seikos. SÄ kul att hÀnga hÀr pÄ KS och spana pÄ folks ögonstenar!
Tackar! Kör ett MiLTAT frÄn strapcode.com. Dom anvÀnde Tortoisen pÄ promo-bilderna sÄ det kÀndes som ett sÀkert kortSnygg alpinist! O den andra har jag, vilken lÀnk kör du pÄ tortoisen?
Har samma klocka men det som fÄngade min blick var bandet, sÄÄ snyggt pÄ! Molequin?
Detta band Àr det, skulle dock vÀlja nÄgot annat canvas dÄ det flÀks upp en del vid hÄlenHar samma klocka men det som fÄngade min blick var bandet, sÄÄ snyggt pÄ! Molequin?
Vad Àr det för ref pÄ denna ?Fredagsklockan Àr pÄ
Oerhört snygg alltsÄ.Fick Àntligen tag pÄ en, sÄ nöjd! SJE093
Fet! Kultacenter?Gör sig otroligt bra i olika ljus och vinklar:
Klockmaster FÀltöverstenFet! Kultacenter?
SNK063J5 Seiko âArab Dialâ. Bortsett frĂ„n grĂ„handlare gĂ„r det endast köpa ifrĂ„n GGC-lĂ€ndern. Min Ă€r köpt i Al AinVad Ă€r det för ref pĂ„ denna ?
LÀge för nÄgot uppiggande idag.
FrÄgar experterna i denna trÄd!
Har under en lÀngre tid haft en sparad sökning pÄ Chrono24 pÄ en modell jag sÄg pÄ Instagram och jag verkligen gillade. Idag dök den upp för första gÄngen. Det Àr SBCJ023, en kvarts-alpinist frÄn 90-talet.
Nu till min frĂ„ga: sĂ€ljaren vill ha 800 000 yuan, typ 61 000 kr, utan lĂ„da och papper dessutom. Verkar helt absurt i mina öron men jag har ingen koll pĂ„ Seikos⊠Ăr det sĂ€ljaren som Ă€r ute och cyklar eller jag som Ă€r ignorant och okunnig?
Edit: Efter en liten google-sejour sÄ verkar det som att det Àr ett rimligt (iaf inte orimligt) pris
Jag har sett dem gÄ för (har jag för mig) runt 40000 pÄ Yahoo japan. FullstÀndigt orimligt om du frÄgar mig, Àven om de Àr sÀllsynta.FrÄgar experterna i denna trÄd!
Har under en lÀngre tid haft en sparad sökning pÄ Chrono24 pÄ en modell jag sÄg pÄ Instagram och jag verkligen gillade. Idag dök den upp för första gÄngen. Det Àr SBCJ023, en kvarts-alpinist frÄn 90-talet.
Nu till min frĂ„ga: sĂ€ljaren vill ha 800 000 yuan, typ 61 000 kr, utan lĂ„da och papper dessutom. Verkar helt absurt i mina öron men jag har ingen koll pĂ„ Seikos⊠Ăr det sĂ€ljaren som Ă€r ute och cyklar eller jag som Ă€r ignorant och okunnig?
Edit: Efter en liten google-sejour sÄ verkar det som att det Àr ett rimligt (iaf inte orimligt) pris