40 000 yen?Jag har sett dem gÄ för (har jag för mig) runt 40000 pÄ Yahoo japan. FullstÀndigt orimligt om du frÄgar mig, Àven om de Àr sÀllsynta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
40 000 yen?Jag har sett dem gÄ för (har jag för mig) runt 40000 pÄ Yahoo japan. FullstÀndigt orimligt om du frÄgar mig, Àven om de Àr sÀllsynta.
Nej, dÄ hade jag nog faktiskt köpt en sjÀlv, och en i reserv. Kronor var valutan tyvÀrr.40 000 yen?
ĂndĂ„ orimligt för en kvartsklocka med ett verk som Ă€r kĂ€nt för att krĂ„ngla. Hellre en 6159 för samma pris i sĂ„ fall.Nej, dĂ„ hade jag nog faktiskt köpt en sjĂ€lv, och en i reserv. Kronor var valutan tyvĂ€rr.
Och för tydligheten; jag tycker personligen att bÄde 40 000 och 60 000 Àr ytterst orimligt, men om samlarhjÀrnan behöver en sÄdan för att alpinistsamlingen ska bli komplett eller nÄt Ät det hÄllet, sÄ fÄr man vÀl betala vad man vill. Den Àr ju ÀndÄ fin och finns vÀl bara i 500 exemplar.
Fan Àr avis.Testar nytt strap idag, kÀnns bra!
Helt rÀtt beslut. De borde vara vÀrda mer.
En riktigt sliten SEIKO Sea horse frÄn 60-talet som ska fÄ en andra chans hos urmakaren tÀnkte jag.
Kommer ju sÄklart att kosta mer Àn det smakar, men allt hÀr i livet behöver inte vara rationellt och uttÀnkt hela tiden.
Ăr det ingen som vet? Jag trodde detta var ett entusiastforum.Ăr det nĂ„gon som vet vad det Ă€r för typ av packning till de runda batteriluckorna pĂ„ GQ, KQ? Fungerar det med samma typ av packning till Seiko lcd? Var handlar man dem? Ăr det nĂ„gon som har till salu?
Hur Ă€r det med attityden? Litet trevligare Ă€n sĂ„ dĂ€r kan man vĂ€l kosta pĂ„ sig att vara, tycker du inte?Ăr det ingen som vet? Jag trodde detta var ett entusiastforum.
RĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att det inte Ă€r samma till alla gq och kq, och svĂ„rt att svara pĂ„ vad som kan passa till din klocka, prova att söka pĂ„ referensnummer + parts list, det har funkat för mig nĂ„n gĂ„ng, annars fĂ„r du ta till skjutmĂ„ttet och köpa valfri generisk packning.Ăr det ingen som vet? Jag trodde detta var ett entusiastforum.
Ja jo. Det var inte direkt menat som otrevligt men jag inser nu att det kan tolkas sÄ.Hur Àr det med attityden? Litet trevligare Àn sÄ dÀr kan man vÀl kosta pÄ sig att vara, tycker du inte?
Ăr det ingen som vet? Jag trodde detta var ett entusiastforum.
Riktigt snygg! Vad Àr det för diameter pÄ den, refnr?GMT dykare idag:
Tack! SPB383 som Àr 42mm. Men som alla seiko-dykare sÄ Àr den lÀtt att bÀra och den fina poleringen gör att den smÀlter samman mot handledenRiktigt snygg! Vad Àr det för diameter pÄ den, refnr?
Gaara-bra samling!Gruppbild
JÀkla snygg den blev pÄ gummi! Blir den topptung pÄ gummi?GMT dykare idag:
Nej den funkar förvÄnansvÀrt bra, inte som en MM300. Gummit Àr frÄn Uncle Seiko och Àr ganska tunt dessutom. Har ett 19mm waffle frÄn Strapcode som Àr mycket tjockare, tÀnkte bestÀlla ett i 20mm och testa det med. Var inte beredd pÄ att Uncle Seikos waffle skulle vara sÄ tunt och jag föredrar lite tjockare. Men igen, den blir inte för topp-tung trots det.JÀkla snygg den blev pÄ gummi! Blir den topptung pÄ gummi?