VÀlnött 6309 & vÀlnött nato. Stark kombo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den har ju ngt den dÀrTyvÀrr mer testande Àn köpande för mig just nu. Men var och klÀmde pÄ nya alpinisten idag och den var ju riktigt lÀcker.
Helt klart. RejÀlt bra finish tyckte jag.Den har ju ngt den dÀr
Snygg pÄ det bandetAlltsÄ det Àr nÄt visst med de hÀr rassliga femmorna ÀndÄ.
Tack.Snygg pÄ det bandet
Det kan ocksÄ bli klockrent. Pund intended. Men det bruna bandet till den tavlan kan vara det bÀsta valetTack.
Ja jag ryckte det ocksÄ men anvÀnder den extremt sÀllan. Tycker den blir vÀl nÀtt pÄ sÄ tunnt band....tror det Àr grejjen varför den fÄr komma fram sÄ sÀllan nu för tiden
BestÀllde ett Jubilee igÄr..kanske Àr rÀtt?!
Ouff! Well played!
Tack!Grym! Ref?
Vilken modell pÄstÄr den att det Àr dÄ? Man vill ha hela numret pÄ baklocket (och gÀrna det pÄ tavlan, omöjligt att se pÄ bilden).Kan detta vara en Àkta modell?
den ska enligt tavla och baklock ha 7n32 urverket och vara i 18K
Jag tÀnker pÄ att det stÄr "Gold" pÄ urtavlan dÄ jag sa modell... Jag har aldrig sett den texten tidigare.Vilken modell pÄstÄr den att det Àr dÄ? Man vill ha hela numret pÄ baklocket (och gÀrna det pÄ tavlan, omöjligt att se pÄ bilden).
Edit: ... och gÀrna serienumret sÄ att man kolla att tillverkningsÄret Àr rimligt.
Jag vet inte... Serienumret Ă€r inte orimligt, de Ă€r 6-7 siffror, men det verkar svĂ„rt att hitta nĂ„gon info om 0B60 ö.h.t., och som du sĂ€ger, "gold" pĂ„ tavlan ser udda ut. "Quartz" kan det stĂ„ ibland, men "gold"? "Sapphire Crystal 18KT" pĂ„ baksidan ser ocksĂ„ lite konstigt ut. Det kan vara en vĂ€ldigt ovanlig modell, eller fake... men jag skulle vara avvaktande skeptisk... (Skulle vara intressant att veta vad den vĂ€ger förresten. Ăr det verkligen 18k guld sĂ„ mĂ€rks det pĂ„ vikten.)Jag tĂ€nker pĂ„ att det stĂ„r "Gold" pĂ„ urtavlan dĂ„ jag sa modell... Jag har aldrig sett den texten tidigare.
vÀldigt kort serienummer för att vara Seiko kan jag tycka, augusti 1999, eller 2009? Finns ett kvitto daterat 01 11 11 i annonsen
Jag snubblade över den pĂ„ tratten. Jag Ă€r inte intresserad av att buda, dĂ€remot av att veta om det Ă€r en Ă€kta eller inteJag vet inte... Serienumret Ă€r inte orimligt, de Ă€r 6-7 siffror, men det verkar svĂ„rt att hitta nĂ„gon info om 0B60 ö.h.t., och som du sĂ€ger, "gold" pĂ„ tavlan ser udda ut. "Quartz" kan det stĂ„ ibland, men "gold"? "Sapphire Crystal 18KT" pĂ„ baksidan ser ocksĂ„ lite konstigt ut. Det kan vara en vĂ€ldigt ovanlig modell, eller fake... men jag skulle vara avvaktande skeptisk... (Skulle vara intressant att veta vad den vĂ€ger förresten. Ăr det verkligen 18k guld sĂ„ mĂ€rks det pĂ„ vikten.)
Hur snygga kronografer Seiko Àn levererar kan jag inte komma över hur dom placerat datum fönstret...Blev vÀldigt sugen pÄ nyslÀppet SSB430p1