• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

VÀlnött 6309 & vÀlnött nato. Stark kombo
AFBE73C4-D25D-493B-9695-6FFA5B518A9C.jpeg

Tack.
Ja jag ryckte det ocksÄ men anvÀnder den extremt sÀllan. Tycker den blir vÀl nÀtt pÄ sÄ tunnt band....tror det Àr grejjen varför den fÄr komma fram sÄ sÀllan nu för tiden
BestÀllde ett Jubilee igÄr..kanske Àr rÀtt?!
Det kan ocksÄ bli klockrent. Pund intended. Men det bruna bandet till den tavlan kan vara det bÀsta valet

Kan detta vara en Àkta modell?
547049217_daff7227-68c0-4e5e-9f13-4c2272f51711.jpg

den ska enligt tavla och baklock ha 7n32 urverket och vara i 18K
Vilken modell pÄstÄr den att det Àr dÄ? Man vill ha hela numret pÄ baklocket (och gÀrna det pÄ tavlan, omöjligt att se pÄ bilden).
Edit: ... och gÀrna serienumret sÄ att man kolla att tillverkningsÄret Àr rimligt.

Senast Àndrad:
Vilken modell pÄstÄr den att det Àr dÄ? Man vill ha hela numret pÄ baklocket (och gÀrna det pÄ tavlan, omöjligt att se pÄ bilden).
Edit: ... och gÀrna serienumret sÄ att man kolla att tillverkningsÄret Àr rimligt.
Jag tÀnker pÄ att det stÄr "Gold" pÄ urtavlan dÄ jag sa modell... Jag har aldrig sett den texten tidigare.
547049217_da504b4b-6895-4356-a415-bbf066bbf70d.jpg

vÀldigt kort serienummer för att vara Seiko kan jag tycka, augusti 1999, eller 2009? Finns ett kvitto daterat 01 11 11 i annonsen

Jag tÀnker pÄ att det stÄr "Gold" pÄ urtavlan dÄ jag sa modell... Jag har aldrig sett den texten tidigare.
547049217_da504b4b-6895-4356-a415-bbf066bbf70d.jpg

vÀldigt kort serienummer för att vara Seiko kan jag tycka, augusti 1999, eller 2009? Finns ett kvitto daterat 01 11 11 i annonsen
Jag vet inte... Serienumret Ă€r inte orimligt, de Ă€r 6-7 siffror, men det verkar svĂ„rt att hitta nĂ„gon info om 0B60 ö.h.t., och som du sĂ€ger, "gold" pĂ„ tavlan ser udda ut. "Quartz" kan det stĂ„ ibland, men "gold"? "Sapphire Crystal 18KT" pĂ„ baksidan ser ocksĂ„ lite konstigt ut. Det kan vara en vĂ€ldigt ovanlig modell, eller fake... men jag skulle vara avvaktande skeptisk... (Skulle vara intressant att veta vad den vĂ€ger förresten. Är det verkligen 18k guld sĂ„ mĂ€rks det pĂ„ vikten.)

Jag vet inte... Serienumret Ă€r inte orimligt, de Ă€r 6-7 siffror, men det verkar svĂ„rt att hitta nĂ„gon info om 0B60 ö.h.t., och som du sĂ€ger, "gold" pĂ„ tavlan ser udda ut. "Quartz" kan det stĂ„ ibland, men "gold"? "Sapphire Crystal 18KT" pĂ„ baksidan ser ocksĂ„ lite konstigt ut. Det kan vara en vĂ€ldigt ovanlig modell, eller fake... men jag skulle vara avvaktande skeptisk... (Skulle vara intressant att veta vad den vĂ€ger förresten. Är det verkligen 18k guld sĂ„ mĂ€rks det pĂ„ vikten.)
Jag snubblade över den pÄ tratten. Jag Àr inte intresserad av att buda, dÀremot av att veta om det Àr en Àkta eller inte

Tillbaka
Topp