Grymt! Stort tack.@Feskarn har
Bandstift Ăž 2.0mm (med axlar) - XL topp - Watchwear.se
Bandstift med kraftigare topp i rostfritt. Kommer i 2-pack Diameter pÄ stiftet: Þ 2.0mm Diameter pÄ toppen: Þ 1.1mmwatchwear.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Stort tack.@Feskarn har
Bandstift Ăž 2.0mm (med axlar) - XL topp - Watchwear.se
Bandstift med kraftigare topp i rostfritt. Kommer i 2-pack Diameter pÄ stiftet: Þ 2.0mm Diameter pÄ toppen: Þ 1.1mmwatchwear.se
Riktigt fin! FÄtt lite 7548 sug igen, eller kanske rent allmÀnt Seiko men quartzdykare Àr ju alltid trevligt. Fin patina
Svarar mig sjĂ€lv.LĂ„ng historia kort sĂ„ har lumepluppen vid â11â lossnat & och försvunnit⊠nĂ„gra idĂ©er pĂ„ hur jag fixar detta?
Riktigt fin! FÄtt lite 7548 sug igen, eller kanske rent allmÀnt Seiko men quartzdykare Àr ju alltid trevligt. Fin patina
Jag vÀgrar köpa klockor dÀr de endast har gjort ett hÄl i dial. Inga "kanter", ingen "ram" , ingenting. Det kÀnns som tillverkaren har kÀnt sig tvungen att göra ett hÄl nÄgonstans och trycka i datumet. Ingen symmetri heller. Och det Àr inte bara Seiko , det Àr mÄnga andra Àven i dyrare prisklass. Just my 2 cents.Hur snygga kronografer Seiko Àn levererar kan jag inte komma över hur dom placerat datum fönstret...
Hur Àr det möjligt att inte centrera fönstret? Samma elÀnde pÄ Speedtimer modellerna
Inte prövat den modellen Ă€n. Jag gick pĂ„ 143an och Ă€lskar denEtt bra tag sedan denna anvĂ€ndes.Den första remaken och helt klart den frĂ€msta av den flod av âWillardsâ som sedan vĂ€lde framâŠ
Allt Àr snÀppet upp pÄ SLA 033, boett, verk och framför allt insert och tavla. Möjligtvis har den ett minus för den som prompt vill ha lÀnk, dÄ sÄdan med passande ÀndlÀnkar ej finns att tillgÄ...Inte prövat den modellen Àn. Jag gick pÄ 143an och Àlskar den
I see. Den ser ju fanatiskt bra ut. Lite över min prisklass. Om jag hade lyckats hitta enAllt Àr snÀppet upp pÄ SLA 033, boett, verk och framför allt insert och tavla. Möjligtvis har den ett minus för den som prompt vill ha lÀnk, dÄ sÄdan med passande ÀndlÀnkar ej finns att tillgÄ...
Tavlan Àr helt underbar, sÄ levande. Smaragdgrön i solskenet, nÀstan svart nÀr det Àr mörkt, med guldglimrande index och visare.
Snygg!Senaste tillskottet. Ăven min första Seiko
Den dÀr Àr ju förjÀkla snyggSWR064P1
Aha fasen va snygg! Va heter den dÀr? Vad fÄr man tÀnkas ge för en sÄn? Och svÄr stt fÄ tag i?Skulle rekommendera gÄ för en Àldre modell pÄ 25mm (det Àr herr btw). Jag hade denna som jag sÄlde dÄ guld inte Àr min grej, om Àn annars vÀldigt trevlig. Med dessa fÄr du ocksÄ 20mm bandbredd medan den du lÀnka till har 23mm vilket blir stort tycker jag.
Var ett tag sedan den Àgdes, gav typ 500kr pÄ tradera och lite dÀrtill för ett bra band. Ligger vÀll runt 1-1.5k idag sÀkert. Modellnummer stÄr lÀngst ned pÄ tavlanAha fasen va snygg! Va heter den dÀr? Vad fÄr man tÀnkas ge för en sÄn? Och svÄr stt fÄ tag i?
Mmm "Àrvt" den av en moddareSÄg den hÀr pÄ tradera, tveksamt hur mkt som Àr legit pÄ den va.
SĂ€kert gammelfarfarMmm "Ă€rvt" den av en moddare
Var ett tag sedan den Àgdes, gav typ 500kr pÄ tradera och lite dÀrtill för ett bra band. Ligger vÀll runt 1-1.5k idag sÀkert. Modellnummer stÄr lÀngst ned pÄ tavlan
Köld och rekyltest av SRPG35K1
JodÄ. Hade den inte klarat nÄgra minusgrader hade jag blivit fundersam.Och Àven Glocken fungerade och klarade kylan?