Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr det för lÀnk du har till den? Har tÀnkt försöka ersÀtta orginalet pÄ min för tycker den Àr lite klumpig.Ibland funderar jag pÄ att sÀlja den hÀr, sen kommer jag pÄ hur dumt det vore.
Uncle seiko, vet tyvÀrr inte vilken modell. Men jag Àr helnöjd med denVad Àr det för lÀnk du har till den? Har tÀnkt försöka ersÀtta orginalet pÄ min för tycker den Àr lite klumpig.
Tack, ska kolla lite dÀr!Uncle seiko, vet tyvÀrr inte vilken modell. Men jag Àr helnöjd med den
Gillar bandet och fĂ€rgen!Ăn Ă€r det jul
Fel.Gillar bandet och fÀrgen!
Vad Àr det för tillverkare, modell och fÀrg?
Ja⊠den gick för fort. Vi pratar minuter pĂ„ timmenâŠSökte efter batterier i min skrivbordslĂ„da och hittade denna hĂ€r. DĂ€r hade den hamnat pĂ„ grund av att jag trodde att den var trasig, men den hoppade igĂ„ng sĂ„ snart jag skakade pĂ„ den. FĂ„r vara pĂ„ handleden idag för att se om jag kanske hade fel, eller dĂ„ för att jag lĂ€r mig vad det Ă€r för fel, för att det kommer jag inte ihĂ„g lĂ€ngre.
Behöver skaffa bĂ€ttre armband till den om den visar sig fungera. Efter allt svĂ€rande frĂ„n mig över Seikos 19mm lug width visar den hĂ€r ha 18mm och jag har inga band hemma till denâŠ
Det Àr frÄn watchwear, classic FKM tror jag det heter Grymt sköna!Gillar bandet och fÀrgen!
Vad Àr det för tillverkare, modell och fÀrg?
Köpte precis en Sumo hÀr pÄ forumet, saknade den jag sÄlde för ca 6-7 Är sen. Den förra hade jag pÄ en Strapcode Endmill som var riktigt trevlig, nu Àr jag orolig att originallÀnken kommer att kÀnnas för klen och rasslig. Om nÄn av er sitter pÄ en lÀnk för mycket kan ni ju hojta till.
Om man bara ska byta ut spÀnnet till ett milled, vilken storlek ska man leta efter?
Jotack, men tÀnkte fördriva tiden innan klockan kommer hit med att se om jag kan hitta en annan clasp.Du fÄr mÀta storleken pÄ lÀnkbiten som sitter fast i spÀnnet.
Variant pÄ surf n turf?
Kalkon o turtle