Detta Àr en modell jag missat. BerÀtta merOtroooligt nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Detta Àr en modell jag missat. BerÀtta merOtroooligt nöjd.
Ny dykare frÄn Seiko. 39,5 mm diameter, 12,3mm tunn. Första gÄngen de har glasbaksida pÄ en dykare. 6L37 med 4hz.Detta Àr en modell jag missat. BerÀtta mer
8f56 Àr sÄ jÀkla najs. 10 Ärs batteri Àr rÀtt bekvÀmt ocksÄ. StÀller alla mina andra klockor efter denTeaser alert!!
Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.
SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksÄ men den fÄr stanna bild 6
Fina!Min japanska duo.
En kul klocka med automatiskt urverk, schysst design och gedigen kÀnsla för under 4k? Om nÄgot Àr det vÀl en ultimat beater.Va tycker folk om sport 5? KÀnns det inte bara som en budgetversion av skx? Stör mig otroligt pÄ att man gör en diver med 100m.
SÄvida du inte tÀnkt djupdyka med tuber förstÄr jag inte varför man stör sig pÄ 100mVa tycker folk om sport 5? KÀnns det inte bara som en budgetversion av skx? Stör mig otroligt pÄ att man gör en diver med 100m.
Vad Àr budget mot skx? Snarare uppgradering. BÀttre verk, borrade luggar och bÀttre prislapp. HÄller för bad dessutom. En tjock skindiver typ.Va tycker folk om sport 5? KÀnns det inte bara som en budgetversion av skx? Stör mig otroligt pÄ att man gör en diver med 100m.
För att ja gillar inte att bÀra en klocka som ser ut som nÄgot den inte Àr, det Àr ju ingen dykare, kronan Àr ju inte screw down heller, handlar om kÀnsla nÀr man bÀr nÄgot, oavsett om man ska dyka med den eller inte skx va för mig en true diver, och nu har man ersatt den med nÄgot som inte Àr en dykare. SÄ tycker jag iallafallSÄvida du inte tÀnkt djupdyka med tuber förstÄr jag inte varför man stör sig pÄ 100m
Skruvad krona köper jag att man gillar. Tillhör den kategorin sjÀlv.För att ja gillar inte att bÀra en klocka som ser ut som nÄgot den inte Àr, det Àr ju ingen dykare, kronan Àr ju inte screw down heller, handlar om kÀnsla nÀr man bÀr nÄgot, oavsett om man ska dyka med den eller inte skx va för mig en true diver, och nu har man ersatt den med nÄgot som inte Àr en dykare. SÄ tycker jag iallafall
SEIKO Àr beroendeframkallandeFram till för nÄgra mÄnader sedan hade jag bara tvÄ seikos i samlingen
HÀrlig SRP775! Saknar min gamla.Fram till för nÄgra mÄnader sedan hade jag bara tvÄ seikos i samlingen
SEIKO Àr beroendeframkallande
HĂ€rlig SRP775! Saknar min gamla.
Batteriet tog slut hÀrommÄnaden i min SBGN, mÄste ta mig in till fÀltöversten för byte.Mest alpint ute
Sista dagarna med GS i deras montrar, trist!Batteriet tog slut hÀrommÄnaden i min SBGN, mÄste ta mig in till fÀltöversten för byte.