Storlek? SnÀlla sÀg 36-38 mm!April, april?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Storlek? SnÀlla sÀg 36-38 mm!April, april?
SRPK89: 37,4mm!Storlek? SnÀlla sÀg 36-38 mm!
Storlek? SnÀlla sÀg 36-38 mm!
Ja, vet inte vad som Ă€r vĂ€rst fula 5an eller fula X:etâŠ
Hade varit perfekt utan stÄlmannen 5an.
Ja, vet inte vad som Ă€r vĂ€rst fula 5an eller fula X:etâŠ
Jag gillar x:et, ogillar 5:an, hatar typsnittet pÄ "Automatic". Smaken Àr som baken, verkar det som.5an tycker jag, tÀtt följt av X:et. #makeseikodialscleanagain
Visst Àr det fantastiskt.The golden years of Seiko. Allt det hÀr gjorde de samtidigt.
Ja och egentligen skulle man kunna lÀgga till fler, de var de jag hade, men det visar pÄ bredden pÄ Seikos utbud 1974-75, Automatisk dykare, automatisk kronograf, quarts sport/dress och LCD.Visst Àr det fantastiskt.
Fick du hemsidan?För ett tag sedan lÀnkade nÄgon en sida dÀr det fanns nya skx007/ skx009 / skx013. Vill nÄgon lÀnka till sidan igen?
Vilken modell Àr det. Den var najs
8223-5390 skulle jag tro, det stÄr lÀngst ned pÄ urtavlan.Vet nÄgon vad detta Àr för modell? Hittade pÄ loppis idag för 180kr
Tack! Det Àr en 5717-8990 Monopusher frÄn 1964. Fantastiskt bra verktyg om man vill ta tid upp till 60 sekunder.Vilken modell Àr det. Den var najs