Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oj vad snygg! Ref?
Jag tycker att det blev ett riktigt lyft nÀr de flyttade datumet.
Jag Àr för kl3 placeringen ÀndÄJag tycker att det blev ett riktigt lyft nÀr de flyttade datumet.
Den Àr inte heller dum men det blir bÀttre balans pÄ den andra tycker jag.Jag Àr för kl3 placeringen ÀndÄ
Sista rycket innan helg. Helgklockan redan pÄ.
Helg = Pepsi, det Àr sedan gammalt. Jag tröttnade pÄ gummi och drog pÄ lÀnken... MÄste hitta gummi i rÀtt nyans av blÄtt.Byte ocksÄ till pepsi.
Har Seiko ett skönare gummi Àn Z-22?
Jag tycker att det blev ett riktigt lyft nÀr de flyttade datumet.
Av de tvÄ föredrar jag kl3 men en nodate hade jag köpt omedelbartJag Àr för kl3 placeringen ÀndÄ
Balans skralans Inte sett den andra pÄ riktigt men tycker det kÀnns off med datum dÀrDen Àr inte heller dum men det blir bÀttre balans pÄ den andra tycker jag.
Hehe, det Àr viktigt (eller inte)! Jag tÀnker att man inte ser det pÄ den nya pga att det Àr runt och fÀrgmatchat men det syns antagligen mer pÄ riktigt Àn pÄ bild.Balans skralans Inte sett den andra pÄ riktigt men tycker det kÀnns off med datum dÀr
Av de tvÄ föredrar jag kl3 men en nodate hade jag köpt omedelbart
Ja jag förstĂ„r vad du menar. Ăr vĂ€l fortfarande löjligt förtjust i originalet helt enkeltHehe, det Ă€r viktigt (eller inte)! Jag tĂ€nker att man inte ser det pĂ„ den nya pga att det Ă€r runt och fĂ€rgmatchat men det syns antagligen mer pĂ„ riktigt Ă€n pĂ„ bild.
Ja no date Àr ju riktigt snyggt. Men jag anvÀnder faktiskt datumet vÀldigt ofta i jobbet sÄ för mig Àr det smidigt. Men hade inte sagt nej till en nodateAv de tvÄ föredrar jag kl3 men en nodate hade jag köpt omedelbart
Den större storleken har funnits i nÄgot Är, med mer röda detaljer Àn den mindre:
Jag gillade denna nya. Lite större Àn tidigare ref dock.
Riktigt fin Dinka!
MedhÄll, och bra med svart bakgrund sÄ den matchar tavlan!Jag tycker att det blev ett riktigt lyft nÀr de flyttade datumet.
Bra fÀrgklick! Gillar ocksÄ glasdetaljen vid datumet.
Nu har jag haft den modellen, men intressant att höra dina Äsikter. Vad tycker du om lÀnken jÀmfört med Skx007/9s lÀnk?Fortfarande nöjd med nykomlingen. KÀnns bra och gÄr bra, klart prisvÀrd i mina ögon
- LĂ€nken kĂ€nns bra och fungerar bra. Men lĂ„set kunde ju vara snyggare och âhairpinsâ i lĂ€nkbitarna gör iofs lĂ€nken lĂ€tt att justera, men Ă€r vĂ€l inte den mest robusta lösningen.Nu har jag haft den modellen, men intressant att höra dina Ă„sikter. Vad tycker du om lĂ€nken jĂ€mfört med Skx007/9s lĂ€nk?