Stenholm13
Silver
Lite sugen pÄ att göra mig av med min certina ds action 39mm och skaffa en seiko king turtle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Var köpte du den och hur mycket dyrare blev det jĂ€mfört med den som sĂ€ljs i Sverige?Fick hem den hĂ€r pjĂ€sen idag, SBSC001 för den japanska marknaden. Enda skillnaden förutom âMade in Japanâ mot SSK Ă€r att denna har borstade mittlĂ€nkar. Verkligen positivt överraskad över kvalitĂ©n pĂ„ dessa.
Köpte frÄn Sakurawatches, skulle sÀga att det slutar pÄ strax under 5k sek med frakt, tull och moms. Sakura tar ca 3,8k sek för den ex frakt.- Var köpte du den och hur mycket dyrare blev det jÀmfört med den som sÀljs i Sverige?
- LÄng leveranstid?Köpte frÄn Sakurawatches, skulle sÀga att det slutar pÄ strax under 5k sek med frakt, tull och moms. Sakura tar ca 3,8k sek för den ex frakt.
5 dagar frÄn order till leverans hem till dörren med FedEx- LÄng leveranstid?
- Stort tack för dina svar!5 dagar frÄn order till leverans hem till dörren med FedEx
LÀnk*NÄn som har kingturtle pÄ lÄnk?
Bra tips! Försökte hitta J modellen pÄ deras sida men jag lyckades inte...Köpte frÄn Sakurawatches, skulle sÀga att det slutar pÄ strax under 5k sek med frakt, tull och moms. Sakura tar ca 3,8k sek för den ex frakt.
Har haft en men den Àr sÄld sen ett bra tag tillbaka.NÄn som har kingturtle pÄ lÄnk?
Den har ett annat ref.nummer i Japan, sök pÄ SBSC001Bra tips! Försökte hitta J modellen pÄ deras sida men jag lyckades inte...
Det verkar som att reservdelsnumret Àr 81181459. Dock verkar de vÀldigt dyra dÀr de finns online. Cousins och andra brukar ha pins & collar-sortiment i lite olika dimensioner. Kanske gÄr att hitta nÄt som passar dÀr?Hej Seiko-entusiaster
Fick hem en SPB243 igÄr och ivrig att fÄ rÀtt lÀngd pÄ lÀnk gav jag mig i kast med justering pÄ kvÀllskvisten. Det resulterade tyvÀrr i fyra borttappade hylsor till sprintarna i lÀnken dÄ jag helt enkelt inte hade nÄn erfarenhet av den konstruktionen sen tidigare. Min lokala uris kan som vanligt inte hjÀlpa till med nÄt och sÀger att de inte har nÄgra reservdelar. NÄn som har tips eller kan bistÄ en man i nöd. FÄr sitta pÄ Nato sÄ lÀnge men vill ju gÀrna ha lÀnken.
Skicka bild pÄ hylsorna. Jag har bestÀllt hem lite blandade reservdelar till SeikoHej Seiko-entusiaster
Fick hem en SPB243 igÄr och ivrig att fÄ rÀtt lÀngd pÄ lÀnk gav jag mig i kast med justering pÄ kvÀllskvisten. Det resulterade tyvÀrr i fyra borttappade hylsor till sprintarna i lÀnken dÄ jag helt enkelt inte hade nÄn erfarenhet av den konstruktionen sen tidigare. Min lokala uris kan som vanligt inte hjÀlpa till med nÄt och sÀger att de inte har nÄgra reservdelar. NÄn som har tips eller kan bistÄ en man i nöd. FÄr sitta pÄ Nato sÄ lÀnge men vill ju gÀrna ha lÀnken.
Med hjÀlp av tidigare postare har jag fÄtt fram att det borde vara sÄna hÀr.Skicka bild pÄ hylsorna. Jag har bestÀllt hem lite blandade reservdelar till Seiko
Jepp. Gillar den verkligen. Har pausat frÄn klockvÀrlden ett tag nu men helt plötsligt började jag surfa klockor efter typ tvÄ Ärs uppehÄll och fastnade rejÀlt för denna och Àr inte missnöjd nu nÀr jag har den i min Àgo. Synd att jag inte kan ta foton som den förtjÀnar bara. SvÄrt att fÄnga allt bra med den.Snygg Àr den Pins and collars Àr lite meckigt, men rÀtt bra nÀr man vet hur man ska göra.