• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Behöver lite input ifrÄn er SeikorÀvar.

Har igenom mitt klockintresse bara haft en Seiko, skx007. Fantastisk klocka men lÀnken hade mycket övrigt att önska, just lÀnken Àr en springande punkt för mig pÄ en sportklocka.

Hur som, under senaste Ären har klockintresset legat lite i trÀda men tÀnkte ta mig tillbaka och har spanat en del pÄ Seiko igen. Har nÄgra favoriter i olika prisklasser, men hur upplevs lÀnkarna? Klockorna gillar jag oavsett, men kommer jag vara missnöjd med lÀnken om jag börjar i nedre prisklassen? Ska jag direkt hoppa pÄ de dyrare klockorna?

HÀr Àr nÄgra av de jag kikat pÄ:






Sista frÄgan, bra Seiko-webbshop?
Seiko Àr ju kÀnd för att göra bra klockor men dÄliga lÀnkar. Om lÀnk Àr viktigt för dig, dÄ ta och testa klockorna i butik innan köp Àr mitt tips! Jag har nog Àgt över 100 olika Seikon, och jag har alltid blivit besviken pÄ lÀnken. Dock var lÀnken pÄ SLA073 en positiv överraskning, lÀnken Àr (enligt mig) bÀsta lÀnken Seiko tillverkat. Jag tycker den lirar pÄ samma nivÄ som lÀnkar hos Tudor, Omega, m.m.
40188479-E74F-4800-AE4A-068C1D043FB8.jpeg
F4F711AA-71C9-4333-A182-30FD487B0107.jpeg
 
Topp