Doncorleone
Silver
Idag fÄr Seitonan hÀnga med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske en liten Àldre Seiko 7548? Brukar vara rÀtt bombsÀkra Àven med nÄgra Är pÄ nacken. Bild pÄ min gamla.Första inlÀgget hÀr, sÄ hej! Jag vill vÀldigt gÀrna ha en Seiko Turtle, tex SRPE93K1, men som inte Àr mekanisk.
Finns det nÄgon som ni kan tipsa om?
Tack för tips! Ja jag har sett den, sÄg Àven annons hÀr pÄ forumet. Men skulle gÀrna vilja ha en nyare, men det kanske inte finns nÄgot?Kanske en liten Àldre Seiko 7548? Brukar vara rÀtt bombsÀkra Àven med nÄgra Är pÄ nacken. Bild pÄ min gamla.
Jag Àr inte helt hundra pÄ nÀr Seiko slutade tillverka dem men gissningsvis Àr alla frÄn 80-talet. Men det tÀnker jag inte alls Àr en nackdel, utan snarare ger lite historia till klockan. Hittar du ett fint ex sÄ Àr de vÀl nÀstintill oförstörbaraTack för tips! Ja jag har sett den, sÄg Àven annons hÀr pÄ forumet. Men skulle gÀrna vilja ha en nyare, men det kanske inte finns nÄgot?
Till perfektion fÄr jag tillÀgga. Törs man frÄga var du köpt armbandet? VÀldigt snyggt!Matchade Patinan pÄ dagens klocka med skjorta och hund!
Vad Àr det för modell ?Har fÄtt vantarna pÄ Original lÀder som passar King Seikos lite udda format pÄ spÀnnet med sina 15 mm.
Vad har den för ref nr ?Har fÄtt vantarna pÄ Original lÀder som passar King Seikos lite udda format pÄ spÀnnet med sina 15 mm.
CNS Watchbands! Det Àr deras Ostrich band, mycket prisvÀrda!Till perfektion fÄr jag tillÀgga. Törs man frÄga var du köpt armbandet? VÀldigt snyggt!
King Seiko 5626-7041!Vad har den för ref nr ?
Tack! Ska definitivt kolla upp.CNS Watchbands! Det Àr deras Ostrich band, mycket prisvÀrda!
Kan gÄ i god för dem. PrisvÀrt, bra kvalitet och snabb leverans!Tack! Ska definitivt kolla upp.
Ja, det Àr samma klocka men med 300m pÄ tavlan. VÀldigt mÀrkligt.Likadan boett som SLA073?
Tjockleken kan dÄ kanske skilja?Ja, det Àr samma klocka men med 300m pÄ tavlan. VÀldigt mÀrkligt.
Det skiljer bara 0.3mm i tjocklek.Tjockleken kan dÄ kanske skilja?
Ej öppningsbar boett (baksida) pÄ bÄda?Tjockleken kan dÄ kanske skilja?
Ja, alltid. Fungerar utmÀrkt med Seiko. Gör Àven samma sak hemma.AnvÀnder ni ibland armbandsuret som 'bedside clock' nÀr ni sover borta? Aldrig roligt att brÀnna sönder nÀthinnorna med mobilskÀrmen nÀr man vaknar pÄ natten och undrar hur lÀnge tills man mÄste gÄ upp heh
Jo, iallafall pÄ SLA073.Ej öppningsbar boett (baksida) pÄ bÄda?