Snygg!Mega-rare övergÄngsmodell till 6458 frÄn 1984 med vit urtavla.
Lurigt att veta vilken sida av sekundvisaren man ska anvÀnda.
Den med lollipop eller den som trÀffar index?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!Mega-rare övergÄngsmodell till 6458 frÄn 1984 med vit urtavla.
Hehe den som trÀffar index. Àr en gammal seiko grej.Snygg!
Lurigt att veta vilken sida av sekundvisaren man ska anvÀnda.
Den med lollipop eller den som trÀffar index?
SÄ i mörkret, ska man lÀgga pÄ etter dra av 30s?Hehe den som trÀffar index. Àr en gammal seiko grej.
Byter veckodag vid lunch?
Jag förstÄr kÀnslan men du kanske fÄr vÀnta lÀngre Àn du hoppasOj sÄ mysig! Skicka ett PM om du tröttnar pÄ den
âVĂ€ntar man pĂ„ nĂ„t gott sĂ„ Ă€r det ju bara hĂ€rligt..âJag förstĂ„r kĂ€nslan men du kanske fĂ„r vĂ€nta lĂ€ngre Ă€n du hoppas
Den Àr grym, skoj att se min gamla "Pouge" Slit den med hÀlsan!SvÄrt förtjust i denna. Servad och original. Tacksam att jag fick ta över den. SÄlde dumt nog min gamla, med svensk dagvisning. Nu fattas vÀl bara att jaga rÀtt pÄ en "true" ocksÄ. Om nÄgon vill skicka sin vidare Àr det bara att höra av sig
Den verkar vara borta pĂ„ Opturas hemsida, sĂ„ det verkar ju sĂ„.Ăr Seiko SPB317J1 slim turtle pĂ„ vĂ€g ut ur Seikos sortiment?