• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Mega-rare övergÄngsmodell till 6458 frÄn 1984 med vit urtavla.
1000018067.jpg
Snygg!
Lurigt att veta vilken sida av sekundvisaren man ska anvÀnda.
Den med lollipop eller den som trÀffar index?

SvĂ„rt förtjust i denna. Servad och original. Tacksam att jag fick ta över den. SĂ„lde dumt nog min gamla, med svensk dagvisning. Nu fattas vĂ€l bara att jaga rĂ€tt pĂ„ en "true" ocksĂ„. Om nĂ„gon vill skicka sin vidare Ă€r det bara att höra av sig 🙂
1000030744.jpg

SvĂ„rt förtjust i denna. Servad och original. Tacksam att jag fick ta över den. SĂ„lde dumt nog min gamla, med svensk dagvisning. Nu fattas vĂ€l bara att jaga rĂ€tt pĂ„ en "true" ocksĂ„. Om nĂ„gon vill skicka sin vidare Ă€r det bara att höra av sig 🙂
1000030744.jpg
Den Ă€r grym, skoj att se min gamla "Pouge" 😃 Slit den med hĂ€lsan! đŸ€“

NÄgon som har koll pÄ vart jagkan fÄ tag pÄ ett kurvat gummi till en Gmt SSK001K1
Eller nÄgon som har till salu?

Med grÄrutig skjorta sÄ kom jag pÄ att det var dags att prova grÄ/svart tvÄdelat band, som jag köpte frÄn Esprit Nato för ett tag sen, pÄ SLA039.

IMG_6853.jpeg
IMG_6846.jpeg
IMG_6842.jpeg

Va tycker folket om seiko sport 5? Är lite sugen pĂ„ en men fĂ„r ibland kĂ€nslan av lite ”fake diver” dom kĂ€nns liksom lite halvdann😕

Tillbaka
Topp