Geparden
Guld
Tryck in kronan. LĂ€tt tryck=datum, djupare=dag
6139. Cool, men hur 17 stÀller man dag/datum?
SÄg fin ut förresten, grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tryck in kronan. LĂ€tt tryck=datum, djupare=dag
6139. Cool, men hur 17 stÀller man dag/datum?
Fin provinsens pÄ den har jag hört.Grymt vacker!!
Que? Syns inte bilden? Orkar inte torka till makronivÄ, det fÄr duga.FÄr man se slutresultatet?
Que? Syns inte bilden? Orkar inte torka till makronivÄ, det fÄr duga.
Snyggt!!Que? Syns inte bilden? Orkar inte torka till makronivÄ, det fÄr duga.
LÄter lÄngsamt. Smeta in hela ringen och torka snabbt av med en bomullstrasa. Blir det kladdigt Àr det bara att doppa skiten i aceton och göra om.
Life is too short for maskeringstejp and too short for safely ejecting USB. Living on the edge, yolo osv.Ser bra ut. Coolt att inte maskeringstejpa ens.
Ja. 001 Àr större, tyngre, tjockare.
Det handlar ju just om att grÀva. Grotta ner sig i referenser och vÀnda pÄ stenar. Vissa tror att man ramlar över guldet, men det Àr sÀllan det sker. Aktivt letande ger dock effekt förr eller senare.Jag fattar inte vart ni fÄr tag i alla coola seikos!? PING @allasomgrÀverdÀrguldetfinns
Och en ting till: SBDX012 och 017 har samma "glas" vilket Àr det goda beprövade Hardlex med AR som i SBDX001. (texten under SSHC mm.)
... snart dax att lÀra sig japanska, lite svÄrt att köra Google translate pÄ bilder.....
//Bosse
Ja, den ser riktigt skum ut.NÀr fejk fÄr ett fejs... ^^
Haha, "skum" ja... Fett limiterad!Ja, den ser riktigt skum ut.
Avundsjuk!Den som söker, han skall finna...
Tror jag inte. DÀremot Àr det en vÀldigt liten modell.Hittade denna pÄ bukten. Fejk?
Har funderat pÄ att slÄ till pÄ en SBBN015 ett tag. Speciellt nu i tider med skatteÄterbÀring mm. Priserna varierar frÄn ca 7000 och uppÄt 12000. Vad Àr skillnaden om jag t.ex. köper via Titanesque pÄ tradera och seiyajapan (som Àr lite dyrare) osv. Vad rekommenderar ni?