• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

StÀmmer det att skywatches inte skickar seiko klockor till EU?

Har redan skickat ivÀg en bestÀllning nÀr jag sÄg de.. Antar att pengarna endast gÄr i retur utan klocka :(
Beror helt pÄ vilken Seiko-modell du har bestÀllt. SÄ hÀr stÄr det pÄ deras hemsida:
"We do not ship these following range of Seiko collections to EU countries: Grand Seiko, Prospex, Astron, Velatura, Premier, Sportura, Ananta."

Banzai!
20150612_200101.jpg

Livebilder pÄ nya jÀtteklockan sbex001

http://forums.watchuseek.com/f21/ch...orumsite/20758/topics/2008450?postid=16967802

Otroligt stor. Ser kanske bra ut pÄ en torrdrÀkt.
Livebilder pÄ nya jÀtteklockan sbex001

http://forums.watchuseek.com/f21/ch...orumsite/20758/topics/2008450?postid=16967802

Otroligt stor. Ser kanske bra ut pÄ en torrdrÀkt.
Skapligt FET:nailbiting: Har ju sett den pÄ bild tidigare men inte riktigt uppfattat hur stor den Àr.

Är lite sugen pĂ„ att klicka hem en sarb065, men Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ vartifrĂ„n jag ska bestĂ€lla den. Seiyajapan verkar vara billigast med 390$ men lĂ€ste i nĂ„gon trĂ„d hĂ€r att man kan fĂ„ tullavgifter pĂ„ upp till 25%. Creationwatches ligger pĂ„ 4000 kr men dĂ€r riskerar man vĂ€l samma tullavgifter? Vart har ni andra bestĂ€llt era och hur har det gĂ„tt? :)
Har sjÀlv köpt 3 Seikos frÄn Watchhub och missat tull alla gÄnger,skickat som "gift" och jag har tagit domestic frakt skk Hongkong mail och det har aldrig tagit lÀngre Àn 4 dgr.Verkar som man inte kan rÀkna med allt material alla gÄnger dvs kvaliteten pÄ boxen och medföljande instruktionsbok verkar det vara lite si och sÄ med men men... Listar SARB065 för 3232:- i skrivande ögonblick, helt ok tycker jag.

Efter blivit inspirerad av alla fina Seikos hÀr pÄ KS slog jag till och köpte en Black Monster, den kommer i veckan.

TÀnkte göra den sommarfin med ett orange gummiband, har ni nÄgra tips pÄ var jag hittar ett snyggt?

Tillbaka
Topp