Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Va? SĂ„ ska det inte shifta. Vart skiljer det sĂ„ mycket? Bara olika tavlor.Hur kommer det sig att nypris pĂ„ SDBC 001-005 skiftar sĂ„ enormt. 005 ca 10000 och 001 bara 5400. Ăr det inte i grunden lika konstruktion?
Hur kommer det sig att nypris pĂ„ SDBC 001-005 skiftar sĂ„ enormt. 005 ca 10000 och 001 bara 5400. Ăr det inte i grunden lika konstruktion?
Det Àr pÄ uret.seVa? SÄ ska det inte shifta. Vart skiljer det sÄ mycket? Bara olika tavlor.
Aldrig köpa SEIKO via uret.Det Àr pÄ uret.se
Aldrig köpa SEIKO via uret.
FrÄga dig sjÀlv varför istÀllet.Varför inte? Priserna eller?
För det Ă€r ju sĂ„ ofta man simmar ner till 4000m.âSeiko Marinemaster "Tuna" Diver Survives Pacific Ocean Plunge - To Depth Of 4299 Metresâ via @watchville
https://api.watchville.co/v2/posts/16889/click
Automat eller quartz? HÀr fÄr ni ytterligare ett skÀl att vÀlja automat
För det Àr ju sÄ ofta man simmar ner till 4000m.
Nej men inte fel att veta att man kan om man vill âș. Jag blev iaf sugen pĂ„ en automatisk 1000m tuna nĂ€r jag lĂ€ste artikeln.För det Ă€r ju sĂ„ ofta man simmar ner till 4000m.
Automatiska urverk Ă€r för nybörjare.Nej men inte fel att veta att man kan om man vill âș. Jag blev iaf sugen pĂ„ en automatisk 1000m tuna nĂ€r jag lĂ€ste artikeln.
Quartz har sina fördelar. Min Àr hÄrdtestad till ca 2m Ànnu sÄ lÀnge. Hi beat vore som sagt inte fel .Automatiska urverk Àr för nybörjare.
Nya hi beaten hade man ju dock inte bangat.
Ingen av de dÀr förutom GSen Àr sÀrskilt ovanliga och du postar lÀnkar som redan vart uppe hÀr nyligen.Mycket Seiko i klockpressen nu
âFratello Friday: My Top 5 Seiko Watchesâ via @watchville
https://api.watchville.co/v2/posts/16901/click
Men varför mÄste alla extra coola modeller vara sÄ sÀllsynta?
Ja det var det jag anade. TÀnkte om det fanns nÄgon annan anledning.FrÄga dig sjÀlv varför istÀllet.
De Àr inte billiga och de Àr inte AD. Finns ingen anledning att handla SEIKO av dem.
Ingen av de dÀr förutom GSen Àr sÀrskilt ovanliga och du postar lÀnkar som redan vart uppe hÀr nyligen.
Klart den Àr eftertraktad och den Àr ju inte direkt vanlig, men det Àr ingen enhörning. Ligger i princip alltid nÄgon ute till försÀljning. Gammeldykarn John hade Àr exempelvis mycket ovanligare.Sorry, gick bara ett par sidor tillbaka och kollade. De skrev att nr 2 (62MAS) var "highly sought after by collectors" men jag kanske övertolkade.