Bra vet jag inte men du kan fÄ telefonbilder.NÄgon som kan ta en bra nÀrbild pÄ lyspastan pÄ SBDX012?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra vet jag inte men du kan fÄ telefonbilder.NÄgon som kan ta en bra nÀrbild pÄ lyspastan pÄ SBDX012?
Vilken hÀrmis du Àr.Nytt band pÄ tunan, nÀstan pÄ grÀnsen till för mjukt och skönt!
FörstÄr inte vad du menar, jag har ju ett SBDB009 bandVilken hÀrmis du Àr.
80-talet innebÀr ju kvarts kan jag tycka, exempelvis klockan ovan 7548, eller nÄgon av surfklockorna, exempelvis som min 7546-6030:Har snöat in lite pÄ Seiko pÄ senaste, köpt ett gÀng.
Min frÄga Àr dock... Om jag ska köpa en rolig Seiko frÄn mitt födelseÄr, d.v.s. 1981, vad ska jag dÄ köpa för kul? Med fördel dykare.
2000-2500kr ungefÀr, kanske 3000kr. Beror pÄ vem som sÀljer den.Vad fÄr man betala för en 6309-7040 i fint originalskick? Skulle vilja ha en sÄn!
Ok, lÄter inte sÄ farligt. Tack!2000-2500kr ungefÀr, kanske 3000kr. Beror pÄ vem som sÀljer den.
Som @yonsson sa, 6309-7040.Har snöat in lite pÄ Seiko pÄ senaste, köpt ett gÀng.
Min frÄga Àr dock... Om jag ska köpa en rolig Seiko frÄn mitt födelseÄr, d.v.s. 1981, vad ska jag dÄ köpa för kul? Med fördel dykare.
Tack! RÀkna med att jag kommer harassa er/den hÀr trÄden nÀr jag hittar nÄgot objekt. Vill inte köpa hop-plock.Som @yonsson sa, 6309-7040.
Bring it!Tack! RÀkna med att jag kommer harassa er/den hÀr trÄden nÀr jag hittar nÄgot objekt. Vill inte köpa hop-plock.
Tonfisk frÄn tidigt 80-tal @davidenBring it!
Du kan ju ocksÄ leta ngn av dessa tunor:
Den svart/guldiga Tunan med svart shrouden Àr sÄ jÀkla kool!Bring it!
Du kan ju ocksÄ leta ngn av dessa tunor:
Se mitt inlÀgg ovan.Den svart/guldiga Tunan med svart shrouden Àr sÄ jÀkla kool
Har du koll pÄ refernens-nr pÄ den?
Se mitt inlÀgg ovan.
Köpte denna för nÄgra veckor sen
Helt ok klocka för ett bra pris, sÄ la in en bestÀllning pÄ denna som kom i fredags.
Likadan men med svart tavla
HÄller med, de tidiga och numera patinerade Tunorna Àr sÄ jÀkla bra!Notera att vÀldigt lite skiljer mellan de vanliga tonfiskarnas utseende fram tills 2015 dÄ alla tonfiskar fÄr de nya visarna som först kom pÄ SBBN008/009 (innan 2015). Personligen gillar jag den Àldre stilen.