• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Kör lite mindre idag:
P7090843.jpg

(SCVN001)

//Bosse
 
Tror ni sÄna hÀr skulle passa till en 007a eller tror ni dom blir vÀldigt svÄra att fÄ av? De ser vÀl ganska lika ut original fatbarsen? TÀnkte det vore gött att ha lite fler bandstift till olika armband och gummin.

$_57.JPG

http://www.ebay.com/itm/2-5mm-X-22m...189?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c9cfb3285
Jag tycker 2,5mm Àr för tjockt till allt annat Àn SEIKOlÀnkar och SEIKOgummin. Trycker du i dem i ett vanligt gummi fÄr du aldrig ut dem igen. Har precis köpt ett 400-pack 1,8mm tjocklek i diverse storlekar. Tycker den tjockleken Àr bÀst till allt annat.

Kolla cousinsuk
Ett 400-pack kostar typ 200kr.
 
Jag tycker 2,5mm Àr för tjockt till allt annat Àn SEIKOlÀnkar och SEIKOgummin. Trycker du i dem i ett vanligt gummi fÄr du aldrig ut dem igen. Har precis köpt ett 400-pack 1,8mm tjocklek i diverse storlekar. Tycker den tjockleken Àr bÀst till allt annat.

Kolla cousinsuk
Ett 400-pack kostar typ 200kr.
Jag hittade faktiskt till cousinsuk tidigare under dagen och köpte pÄ mig en 20 st 2.0, TÀnkte ocksÄ att 2,5 blir lite för tjockt. Tack Yonsson. Tror t.om det var du som hade rekommenderat dom i en Àldre trÄd :)
 
Jag hittade faktiskt till cousinsuk tidigare under dagen och köpte pÄ mig en 20 st 2.0, TÀnkte ocksÄ att 2,5 blir lite för tjockt. Tack Yonsson. Tror t.om det var du som hade rekommenderat dom i en Àldre trÄd :)
Tror det var _jonte, men varsÄgod. :)
 
Jag tycker 2,5mm Àr för tjockt till allt annat Àn SEIKOlÀnkar och SEIKOgummin. Trycker du i dem i ett vanligt gummi fÄr du aldrig ut dem igen. Har precis köpt ett 400-pack 1,8mm tjocklek i diverse storlekar. Tycker den tjockleken Àr bÀst till allt annat.

Kolla cousinsuk
Ett 400-pack kostar typ 200kr.
400 pack, hehe. magiskt.
 
Först nu jag mÀrkte att SBDX001 ersÀtts av SBDX017. Bara att börja spara till en sÄn dÄ. Schysst med Diashield - borde bli bra. NÄgon som vet om dem redan börjat sÀljas? Om inte, vet ni nÀr dem börjar?
 
Först nu jag mÀrkte att SBDX001 ersÀtts av SBDX017. Bara att börja spara till en sÄn dÄ. Schysst med Diashield - borde bli bra. NÄgon som vet om dem redan börjat sÀljas? Om inte, vet ni nÀr dem börjar?
Tolkar texten som augusti.

Edit: TvÄa pÄ bollen med nÄgon sekund. :)
 
Tackar hörni! @yonsson @Molle En sÄn fÄr det nog bli! Hoppas pÄ att Titanesque hÀnger med pÄ noterna och att priset blir ungefÀr detsamma, vore skönt att slippa de extra tusingarna i tull o moms.
 
Om ngn Àr sugen pÄ lite Diashield till sin MM300 sÄ har jag en extralÀnk till SBDX012 pÄ ingÄng. Har letat efter det ett tag och nÀr sÀljaren hade 2 sÄ högg jag bÀgge. Pm:a isf. NÀr det kommer hem sÄ lÀgger jag eventuellt upp det pÄ K&S.
Tycker förövrigt att 2015 ser ut som ett spÀnnande Prospex Är :).
 
Fick hem denna igÄr, Àgt fyra nu men denna första som jag innan vet jag skulle modda. Bezel, boett och kronan Àr riktigt trevliga pÄ dessa. Tavlan ska bort sÄ bestÀllt ny "fff" frÄn dagaz, ev. visarna med vid senare tillfÀlle.

DSC_0141%20kopia_zpsv5v6ekd5.jpg


seiko%201_zpsb61u28kg.jpg
 
SBBN015
image.jpg

Vet inte vad du tvekade pÄ @niclasnice
Detta Àr helt klart nya blandningen. Riktigt bra!

Men vad gör man nÀr man inte Àger en klocka med gulddetaljer? Jo, man byter sÄklart ut delarna till de pÄ ett vanligt Z22.
image.jpg
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp