Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker 2,5mm Àr för tjockt till allt annat Àn SEIKOlÀnkar och SEIKOgummin. Trycker du i dem i ett vanligt gummi fÄr du aldrig ut dem igen. Har precis köpt ett 400-pack 1,8mm tjocklek i diverse storlekar. Tycker den tjockleken Àr bÀst till allt annat.Tror ni sÄna hÀr skulle passa till en 007a eller tror ni dom blir vÀldigt svÄra att fÄ av? De ser vÀl ganska lika ut original fatbarsen? TÀnkte det vore gött att ha lite fler bandstift till olika armband och gummin.
http://www.ebay.com/itm/2-5mm-X-22m...189?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c9cfb3285
Jag hittade faktiskt till cousinsuk tidigare under dagen och köpte pÄ mig en 20 st 2.0, TÀnkte ocksÄ att 2,5 blir lite för tjockt. Tack Yonsson. Tror t.om det var du som hade rekommenderat dom i en Àldre trÄdJag tycker 2,5mm Àr för tjockt till allt annat Àn SEIKOlÀnkar och SEIKOgummin. Trycker du i dem i ett vanligt gummi fÄr du aldrig ut dem igen. Har precis köpt ett 400-pack 1,8mm tjocklek i diverse storlekar. Tycker den tjockleken Àr bÀst till allt annat.
Kolla cousinsuk
Ett 400-pack kostar typ 200kr.
Tror det var _jonte, men varsÄgod.Jag hittade faktiskt till cousinsuk tidigare under dagen och köpte pÄ mig en 20 st 2.0, TÀnkte ocksÄ att 2,5 blir lite för tjockt. Tack Yonsson. Tror t.om det var du som hade rekommenderat dom i en Àldre trÄd
400 pack, hehe. magiskt.Jag tycker 2,5mm Àr för tjockt till allt annat Àn SEIKOlÀnkar och SEIKOgummin. Trycker du i dem i ett vanligt gummi fÄr du aldrig ut dem igen. Har precis köpt ett 400-pack 1,8mm tjocklek i diverse storlekar. Tycker den tjockleken Àr bÀst till allt annat.
Kolla cousinsuk
Ett 400-pack kostar typ 200kr.
SĂ„ fin den!Sommarklocka no. 6 = SBGC007
Tack! Gillar verkligen att den gröna tavlan skimrar till ibland, oftast Àr den svart i mina ögon...SÄ fin den!
Mums, en SBDX014 hade suttit fintPROSPEX 2015 katalog i pdf: http://www.seiko-watch.co.jp/purchase/pdf/PROSPEX.pdf
AugustiFörst nu jag mÀrkte att SBDX001 ersÀtts av SBDX017. Bara att börja spara till en sÄn dÄ. Schysst med Diashield - borde bli bra. NÄgon som vet om dem redan börjat sÀljas? Om inte, vet ni nÀr dem börjar?
Tolkar texten som augusti.Först nu jag mÀrkte att SBDX001 ersÀtts av SBDX017. Bara att börja spara till en sÄn dÄ. Schysst med Diashield - borde bli bra. NÄgon som vet om dem redan börjat sÀljas? Om inte, vet ni nÀr dem börjar?
Jag Àr sÄÄÄÄÄÄÄÄÄ sugen. Vilken jÀkla klocka det verkar vara. Det fÄr bli stenhÄrt sommarjobb den kommande tiden.16000kr+skatt Àr listpriset vilket brukar betyda 16000kr. Bra pris.
Ja, KÀnner Àven ett visst sug efter SBDX017 och SBBN029 Fanns mkt fint i den katalogen. FÄr sortera tankarna lite.Mums, en SBDX014 hade suttit fint
Har kört denna hela veckan.
Riktigt nÀra den perfekta klockan. Lagom tyngd i titanet. Snygg. Kul urverk. TÀt till hundra meter. Kanske att den Àr lite för tjock för att vara helt optimal. Men man kan inte fÄ allt.
Den Àr jÀkligt fin, grattis till ett lyckat köp
Idag blir det 60 tal för att sÀtta lite fÀrg pÄ grÄdasket.
Har lÀttat upp hÀr i trÀdgÄrden ocksÄ .GrÄdask?? Inte hÀr
//Bosse
FÀrgmatchning med en tupp - vÀrldsklass!!Har lÀttat upp hÀr i trÀdgÄrden ocksÄ .