Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SSB031 Àr fin annars:
NÀsta gÄng kan du sÀtta in 1000kr pÄ mitt konto istÀllet sÄ kan jag trycka pÄ "köp" Ät dig. Nu ÄterstÄr bara att se om uret kan leverera ocksÄ. Hoppas du blir nöjd med klockan! Googla lite pÄ "meca Quartz" under tiden du vÀntar.
Den dÀr sÄg ju lite trevlig ut. Samma lÀnk som Sbdx001?Den var rÀtt fin! Finns ju en herrans massa seiko kronografer, en för varje individ och smak typ
Ăr man villig gĂ„ upp lite i budget, Ă€r dessa frĂ„n sportura riktigt bra. Hade den i "pvd/ion plated" för nĂ„gra Ă„r sedan. Riktigt bra kvalitĂ©!
http://static12.insales.ru/images/products/1/3232/24251552/seiko_premier_snae69p2_2.jpg
Den dÀr sÄg ju lite trevlig ut. Samma lÀnk som Sbdx001?
Var köpte du din?
Vill du ha fördelar och nackdelar pÄ en klocka för 700kr?NÄgon som har en sÄn hÀr? http://www.watchhubs.net/seiko/558-seiko-stainless-steel-band-mens-snkd97k1-snkd97.html
Gillar den pÄ bild men vet ju inte hur den Àr irl. NÄgon som vet nÄgon pros/cons?
Ja sjÀlvklart Àr det vÀl sÄ. Men tÀnkte om nÄgon hade haft den och hade nÄgon Äsikt om den.Vill du ha fördelar och nackdelar pÄ en klocka för 700kr?
+ Billig
- Kvalitet efter pris.
Kommer vara som alla seiko i 5 serien =) Otroligt vacker tavla och boett för priset. Ok standard ur som tickar pÄ. SkrÀp lÀnk som Àter hÄr och vÀger lika mycket som en nyckel. Datumtavlan finns pÄ flera sprÄk och det finns förmodligen en glasbaksida. Glaset kommer att dra Ät sig fett likvÀl en överviktig man i US and A.Ja sjÀlvklart Àr det vÀl sÄ. Men tÀnkte om nÄgon hade haft den och hade nÄgon Äsikt om den.
Ser det enbart som positivt att nÀstan den enda seikon som jag har fastnat för inte kostar mycket.
Hehe, absolut
Leveranstid dröjer 5-10 dagar, tyvÀrr. Men slÀnger upp ett wristshot nÀr den anlÀnt
Skitsamma. Ni brukar ju klaga nÀr folk vill köpa Rolexar utomlands5-10 dagar, pÄ den tiden hade du hunnit fÄ den hitskickad frÄn Hong Kong eller Singapore till halva (?) priset.
Tack sÄ mycket för svaret! Planen Àr att köpa verktyg sÄ jag kan sÀtta pÄ ett gummi eller Nato i framtiden kanske.Kommer vara som alla seiko i 5 serien =) Otroligt vacker tavla och boett för priset. Ok standard ur som tickar pÄ. SkrÀp lÀnk som Àter hÄr och vÀger lika mycket som en nyckel. Datumtavlan finns pÄ flera sprÄk och det finns förmodligen en glasbaksida. Glaset kommer att dra Ät sig fett likvÀl en överviktig man i US and A.
"Ni"?Skitsamma. Ni brukar ju klaga nÀr folk vill köpa Rolexar utomlands
Om det Àr första klockköpet Àr det kanske skönt att köpa frÄn Sverige...
Ser bra ut..... La aldrig mÀrke till att tim och minutvisaren pÄ min shogun ser ut som en "seiko-rocket" en gÄng per timme
5-10 dagar, pÄ den tiden hade du hunnit fÄ den hitskickad frÄn Hong Kong eller Singapore till halva (?) priset.
Skitsamma. Ni brukar ju klaga nÀr folk vill köpa Rolexar utomlands
Om det Àr första klockköpet Àr det kanske skönt att köpa frÄn Sverige...
Hej igen! VÄgar jag anta att den hÀr lÀnken Àr lik/likadan den som sitter pÄ den SSB025 jag bestÀllt? Vill du visa bilder hur lÀnken ser ut vore jag evigt tacksam! Typ bak pÄ handleden och claspen och sÄKöpte denna för nÄgra veckor sen
Helt ok klocka för ett bra pris, sÄ la in en bestÀllning pÄ denna som kom i fredags.
Likadan men med svart tavla
Hej igen! VÄgar jag anta att den hÀr lÀnken Àr lik/likadan den som sitter pÄ den SSB025 jag bestÀllt? Vill du visa bilder hur lÀnken ser ut vore jag evigt tacksam! Typ bak pÄ handleden och claspen
Banden Àr inte lika. PÄ dom jag har Àr det polerade mittlÀnkar, men kvaliteten (eller frÄnvaron av den) borde vÀl ligga pÄ liknande nivÄ.. Bild kommer strax
Hej igen! VÄgar jag anta att den hÀr lÀnken Àr lik/likadan den som sitter pÄ den SSB025 jag bestÀllt? Vill du visa bilder hur lÀnken ser ut vore jag evigt tacksam! Typ bak pÄ handleden och claspen och sÄ
Lite bilder
Tack. Ser fram emot det.
För en sÄ icke-insatt, hur mÀrks avsaknad av kvalitet pÄ lÀnken? Vad Àr det som Àr dÄligt med den och kommer jag störa mig pÄ det?
Ser bra ut! Tack
Billigare lÀnkar har inte solida delar, utan vikta delar. Ibland Àr de slutna i efterhand sÄ man inte ser att de Àr vikta medan man ser det pÄ de billigaste lÀnkarna. Det ger lÀnken en lÀttare vikt och gör den lite sladdrigare. Det Àr detta Rolexfolket kallar "vintagerassel". Förr i tiden 70-talet var samtliga lÀnkar bygda pÄ det viset.Tack. Ser fram emot det.
För en sÄ icke-insatt, hur mÀrks avsaknad av kvalitet pÄ lÀnken? Vad Àr det som Àr dÄligt med den och kommer jag störa mig pÄ det?