• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bebitz

Cartier
Satte pÄ ett NOS tropic frÄn 60-talet:
image.jpg
image.jpg

image.jpg
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Ska ta en titt pĂ„ watchhubs med dĂ„ innan jag bestĂ€ller. Är lite inne pĂ„ en babytuna, nĂ„t ni rekommenderar eller?:)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Ser ju kanonfin ut! Folk borde lÀra sig ta bra annonsbilden.

Ja sjukt fin var den. Och precis som med 6105 sÄ görs den inte rÀttvisa pÄ bilder.
Inte lÀtt att fota sÄ Àr skyldig till detsamma i mÄnga annonser.. FÄr jag till ett foto sÄ Àr det ren tur.
 

Greven

Audemars
Okej, med risk för att jag slÄr in öppna dörrar hÀr sÄ mÄste jag ÀndÄ stÀlla frÄgan: finns det nÄgot stÀlle i Stockholm dÀr jag kan prova och Àven köpa Seiko? Eller Àr det online-butiker som gÀller? Be gentle to me please...
 

Geparden

Audemars
K
Okej, med risk för att jag slÄr in öppna dörrar hÀr sÄ mÄste jag ÀndÄ stÀlla frÄgan: finns det nÄgot stÀlle i Stockholm dÀr jag kan prova och Àven köpa Seiko? Eller Àr det online-butiker som gÀller? Be gentle to me please...
Klockmaster Globen. FrÄn billigt till GS via Prospex. Trevliga Àr de ocksÄ
 
Hejsan alla!
Jag har bestĂ€mt mig för att köpa den helt okĂ€nda seiko dykaren Skx007 och tĂ€nkte bara höra efter vilken hemsida som Ă€r skönast att bestĂ€lla ifrĂ„n? Är Creationwatches nĂ„got bra?
 

Sledger

Cartier
SÄ blev det ny jobbklocka mitt under semestern. BestÀlldes frÄn Chino i söndags och kom idag. bra levererat! :)

Skapade denna trÄd i vÄras dÀr jag ville ha input om ny jobbklocka. https://klocksnack.se/threads/ny-jobbklocka-vilken-ska-jag-vÀlja.37886/ och det blev ett av de alternativ jag hade med frÄn början.

Lite bilder! :)
Box med fint vykort.
WP_20150723_13_33_16_Pro.jpg


Yttre box
WP_20150723_13_34_51_Pro.jpg

Fin inre box
WP_20150723_13_35_23_Pro.jpg

En Seiko Fieldmaster SBDL021
WP_20150723_13_39_06_Pro.jpg


WP_20150723_13_39_39_Pro.jpg

WP_20150723_13_40_38_Pro.jpg

WP_20150723_13_44_09_Pro.jpg


Gummi Àr inte min grej sÄ det blir inköp av lÀnk snarast. Troligvis en Super Engineer II frÄn Strapcode.
VÀldig nöjd Àn sÄ lÀnge.
 
Topp