Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Satte pÄ ett NOS tropic frÄn 60-talet:
Observera att detta endast gÀller om man köper via deras tradera anvÀndare "titanesque" Äker man pÄ moms/tull nÀr man handlar via deras sida fÄr man ta den sjÀlv.ja eller Watchhubs dÀr man slipper tull och moms
SÄ Àr det sÀkert. Jag har dock bestÀllt tvÄ klockor frÄn hemsidan och klarat mig ifrÄn tull och moms.Observera att detta endast gÀller om man köper via deras tradera anvÀndare "titanesque" Äker man pÄ moms/tull nÀr man handlar via deras sida fÄr man ta den sjÀlv.
De skriver kanske ned vÀrdet men pÄ hemsidan skriver de att du som kund Àr ansvarig. PÄ tradera skriver de att de tar ansvaret.SÄ Àr det sÀkert. Jag har dock bestÀllt tvÄ klockor frÄn hemsidan och klarat mig ifrÄn tull och moms.
Alla SEIKOs rekommenderas. Kan inte bli fel.Ska ta en titt pĂ„ watchhubs med dĂ„ innan jag bestĂ€ller. Ăr lite inne pĂ„ en babytuna, nĂ„t ni rekommenderar eller?
Hehe, ovÀntat svar hÀr i denna trÄden..Alla SEIKOs rekommenderas. Kan inte bli fel.
Detta Ă€r vĂ€l standardsvaret annars: Seiko SBDC001(svart) eller SBDC003 (blĂ„)Ska ta en titt pĂ„ watchhubs med dĂ„ innan jag bestĂ€ller. Ăr lite inne pĂ„ en babytuna, nĂ„t ni rekommenderar eller?
BĂ„de gillar och hatar dig lite extra mycket nu. Fin duo!Dagens dubbel.
Ser ju kanonfin ut! Folk borde lÀra sig ta bra annonsbilden.Kontorsdykare frÄn 60 talet idag. (UrsÀkta spam)
Ser ju kanonfin ut! Folk borde lÀra sig ta bra annonsbilden.
Du glömde skriva ut refKontorsdykare frÄn 60 talet idag. (UrsÀkta spam)
Mycket fina ur. Jag siktar pÄ en kvartett...Dagens dubbel.
62mas / 6217Du glömde skriva ut ref
Tack 6215 och 6159?Mycket fina ur. Jag siktar pÄ en kvartett...
Nja, 6309, 6105, 6217 och 7549-7010. Kanske. Tror 6159 blir lite för stor och kÀnner att en batteridykare skulle göra sig fint i kvartetten .6215 och 6159?
Helvete vad fin den Àr!Kontorsdykare frÄn 60 talet idag. (UrsÀkta spam)
Gillar hur du tÀnker lÄter som en utmÀrkt kvartett. Har oxÄ en batteriklocka pÄ g.Nja, 6309, 6105, 6217 och 7549-7010. Kanske. Tror 6159 blir lite för stor och kÀnner att en batteridykare skulle göra sig fint i kvartetten .
Klockmaster Globen. FrÄn billigt till GS via Prospex. Trevliga Àr de ocksÄOkej, med risk för att jag slÄr in öppna dörrar hÀr sÄ mÄste jag ÀndÄ stÀlla frÄgan: finns det nÄgot stÀlle i Stockholm dÀr jag kan prova och Àven köpa Seiko? Eller Àr det online-butiker som gÀller? Be gentle to me please...