Cool!Den Àr hÀr! SBBN037. Gillar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool!Den Àr hÀr! SBBN037. Gillar!
Den var över förvÀntan! Hur Àr gummit?Den Àr hÀr! SBBN037. Gillar!
VĂ€lkommen till klubben Herr Skogman.
Den Àr hÀr! SBBN037. Gillar!
InbÀddad i min feta arm...Cool @Molle ! Tycker den ser tunn ut, tunnare Àn min, men det kanske Àr en synvilla.
Nya supersilikonet, mjukt och följsamt.Den var över förvÀntan! Hur Àr gummit?
Det Àr riktigt bra!Nya supersilikonet, mjukt och följsamt.
Tack yonsson, det ska undersökas!Jag köpte frÄn mywatcheshub $53 inkl frakt. Tog en vecka att fÄ hem.
8F56 heter urverket. Precis som 8F32 men med GMT funktion. Coola grejer.Den Alpinisten med perpetual calendar var ju riktigt intressant.
Googlade lite och hittade en bild pÄ den med svart tavla. SBCJ019 heter den...
lÄnad bild
Finns sÀkert folk hÀr som Àgt dem men de Àr som sagt ovanliga.Inte figurerat pÄ KS alltsÄ? Jag gjorde lite sökningar men fann inget.
Vintage finns ju, typ denna:Jag gillar GMT funtktion (reser den del med jobbet), det Àr mycket dÀrför jag Àr ute efter dem. Det och att de inte har relativt smÄ case. Redan Atlasen kÀnns stor ibland, beroende pÄ tillfÀlle och utstyrsel. Finns det nÄgra Seiko GMT modeller under 5000sek som inte Àr bredare Àn 40 utan krona och inte Àr dykare eller kronografer? Helst automatisk med uppdragning men quartz gÄr ocksÄ bra.
Den Alpinisten med perpetual calendar var ju riktigt intressant.
Googlade lite och hittade en bild pÄ den med svart tavla. SBCJ019 heter den...
BÄda dessa Àr ju schyssta. Framförallt den första 6117-8000Sök pÄ SEIKO 6117
VÀlkommen. Den Àr riktigt fin men troligen svÄr att hitta under 5 lax.It's mine, only mine @Sorubim ;-)
Jag Àr beredd att betala mer för den om det skulle dyka upp en. Pass the word, hehe ;-)VÀlkommen. Den Àr riktigt fin men troligen svÄr att hitta under 5 lax.
Kolla om den hÀr finns kvar.Jag Àr beredd att betala mer för den om det skulle dyka upp en. Pass the word, hehe ;-)
Riktigt bra!Den Àr hÀr! SBBN037. Gillar!
Har för mig de hette Southern Cross typ, pÄ Rakuten Global.Riktigt bra!
Kul med Japansk dagskiva
Vart handlade du?
Kolla om den hÀr finns kvar.
http://forums.watchuseek.com/f29/fs...-1559058.html#/forumsite/20758/topics/1559058
Ja, typ 8-10 Ärs batteritid och tidhÄllning pÄ +-20 sekunder/Är, evighetskalender och GMT. Ett av de bÀsta kvartsverken som tillverkats nÄgonsin.Tack för tipset @niclasnice . Jag reggade mig och mailade. KÀnns rÀtt svettigt för en quartz, men det urverket ska ju vara top notch har jag förstÄtt.
JÀkligt cool! BlÄtt passar tunnanDen Àr hÀr! SBBN037. Gillar!
@yonsson du glömmer vÀl inte vem som stÄr som nr. 2 pÄ listan ifall du rÄkar ut för en tillfÀllig sinnesförvirring
Blir svÄrt att sÀlja denna 6139 för att dra ihop pengar till annat. Den kanske fÄr vara kvar ÀndÄ.
Jag har komiskt nog en prospektlista i min telefon pÄ alla klockor jag Àger eftersom folk blir sÄ griniga om de "paxat" men inte fÄr chansen att köpa.@yonsson du glömmer vÀl inte vem som stÄr som nr. 2 pÄ listan ifall du rÄkar ut för en tillfÀllig sinnesförvirring