Fel tavla? Eller menar du att den inte Àr i vidare skick?Och med tanke pÄ tavlan menar du?
Krona brukar gÄ att hitta relativt billigt i Japan.
Beror pÄ marknad. EU>USA>Japan.
Japansk pantbank som sÀljer pÄ bukten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fel tavla? Eller menar du att den inte Àr i vidare skick?Och med tanke pÄ tavlan menar du?
Krona brukar gÄ att hitta relativt billigt i Japan.
Beror pÄ marknad. EU>USA>Japan.
Skick.Fel tavla? Eller menar du att den inte Àr i vidare skick?
Japansk pantbank som sÀljer pÄ bukten
Du har rÀtt. BÀttre köpa i bÀttre skick och komplett original nÀr man ÀndÄ hÄller pÄ.
Precis och dessutom Àr de ju billiga i Japan.Du har rÀtt. BÀttre köpa i bÀttre skick och komplett original nÀr man ÀndÄ hÄller pÄ.
De Àr sköna gör de Àr lika fanatiska som oss andra. GS utklassar det mesta. Nu ser vi dock fram emot en mekanisk kronograf och en lite mindre dykare.
Som av en hÀndelse sÄ har du en GS till salu
Absolut inte, de flesta Àr 28800bph. Det strÄ 36000 pÄ tavlan pÄ de som Àr hi beat.StÀmmer det att alla deras nya mekaniska ur Àr hi beat?
Som av en hÀndelse sÄ har du en GS till salu
Det var vÀl ganska uppenbart efter första förklaringen, men fler bilder uppskattas.
John upplyste mig om att jag förklarat glasets form opedagogiskt sÄ hÀr kommer lite bilder pÄ frugans 7546-8390. Hela glasets ovansida Àr alltsÄ inte platt. Mittdelen av glasets ovansida Àr dock platt.
Jo man fĂ„r ju offra lite för att de smĂ„ liven skall överleva@Magnus Ăstvall
Malaria, klart vÀrt det för ett bra foto.
Kan bara tillÀgga att glaset Àr plant pÄ undersidan. Men fasetteringen ovan Àr sÄ pass "kraftig", i kombination med att tavlan Àr borstad i tre olika band vertikalt, att effekten blir sviiiiinhÀftig!
John upplyste mig om att jag förklarat glasets form opedagogiskt sÄ hÀr kommer lite bilder pÄ frugans 7546-8390. Hela glasets ovansida Àr alltsÄ inte platt. Mittdelen av glasets ovansida Àr dock platt.
Den ser spontant korrekt ut. Riktigt hĂ€ftig modell som jag spanat pĂ„ vid flera tillfĂ€llen. Ăven glaset verkar vara i fint skick. De Ă€r ofta repade och skadade pĂ„ fasettkanterna.Den hĂ€r kĂ€ndes för cool för att avstĂ„, hoppas bara den Ă€r legit enligt info en 7350 med 5606a urverk
Finns inte sÄ mycket info tack @yonsson vi fÄr se vad som dyker upp. Tydligen sÄ Àr Quick set för datumet ofta knas pÄ 5606 verket. Allt skall vara fullt funktionellt och original pÄ den hÀr. FÄr se bara om 36mm funkar för mig
Den ser spontant korrekt ut. Riktigt hĂ€ftig modell som jag spanat pĂ„ vid flera tillfĂ€llen. Ăven glaset verkar vara i fint skick. De Ă€r ofta repade och skadade pĂ„ fasettkanterna.
LÄnade den bara för lite fotografering under bilresan.Har du snott den av frugan nu Y?
Ser bra ut. Polerad som sagt, men ser it att vara bra gjort.
Tjena
lÀgger till lite fler bilder. Glaset skall vara ett nytt original, sÀljaren sÀljer mycket sekio-delar och det verkar som att just glaset gÄr att fÄ tag pÄ i efterhand. Boetten har fÄtt sig en omgÄng polering .....
Ser bra ut. Polerad som sagt, men ser it att vara bra gjort.
Ja det gÄr att hitta glas. Jag hittade ett Seiko original och bytte pÄ den klocka @yonsson har nu. Svindyrt dock.
Riktigt snygg! Men tror du skrev fel referensnummer, för Google hittar inget.DÄ kom dÀr ett paket frÄn Japan
Bra förpackat
LÀnken plockades av och nato pÄ
SNDF8P1
Ja jag glömde en 7'a SNDF87P1 ska de varaRiktigt snygg! Men tror du skrev fel referensnummer, för Google hittar inget.