Sorubim
Guld
Hur tuff som helst! Gillar dom "crop circle"-ringarna vid 6 och 9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur tuff som helst! Gillar dom "crop circle"-ringarna vid 6 och 9
Cool! Ref?Fick hem den hÀr igÄr. Vet dock inte om vi kommer bli kompisar.
Snyggt, ref?Nytt band och passar som handen i hansken
Hittade den pÄ en gammal klocka jag haft pÄ vinden, sÄ provade att sÀtta dit den och detta blev resultatetSnyggt, ref?
Den var ju riktigt fin. Kompassen ger lite mer dynamik i tavlan Àven om komplikationen i sig kÀnns rÀtt oanvÀndbar.Fick hem den hÀr igÄr. Vet dock inte om vi kommer bli kompisar.
OvÀntat men cool med rivetlÀnk.Bilden trollades visst bort i cyberspace.
Bilden trollades visst bort i cyberspace.
Ref. pÄ kronografen? Riktigt snygg!Bytte frÄn SARB033 till denna nu pÄ kvÀllskvisten.
Tack!Ref. pÄ kronografen? Riktigt snygg!
FÄ av boetten? Det finns en guide i hemslöjdsdelen om hur du kortar en sÄdan lÀnk med ett sÄdant verktyg, lÀs den sÄ löser du det enkelt. Armband och lÀnkar heter trÄden.Vilken stor skillnad pÄ kvalitén pÄ armband det Àr mellan ssb047j1 och snzh55j1.
Sen lÀgger jag ner försöken att leka urmakare, fÄr ju inte ens av boetten );
VÄgar inte spÀnna eller ta i hÄrdare
FÄ av boetten? Det finns en guide i hemslöjdsdelen om hur du kortar en sÄdan lÀnk med ett sÄdant verktyg, lÀs den sÄ löser du det enkelt. Armband och lÀnkar heter trÄden.
Se till att ha rÀtt skruvdelar för spÄren och vrid Ät vÀnster. Ha ett stadigt grepp om boetten, sÄ ska det nog gÄ!Jag har lÀst din guide ut och innan och den Àr kanon utan den hade jag inte ens försökt men det Àr inte det som Àr mitt problem utan antagningen sÄ Àr jag helt vÀrdelös eller sÄ Àr min boett borttagare (köp pÄ kjell&k) det och tyvÀrr sÄ tror jag att det Àr det första.
Tanken var att byta tavla och bazel och band, men nu nÀr lÀnken var okej sÄ vet jag inte om jag ska det. (blÄ Phantom tavla och bazel)
Du vill ta av boettlocket? Locket pÄ baksidan?Jag har lÀst din guide ut och innan och den Àr kanon utan den hade jag inte ens försökt men det Àr inte det som Àr mitt problem utan antagningen sÄ Àr jag helt vÀrdelös eller sÄ Àr min boett borttagare (köp pÄ kjell&k) det och tyvÀrr sÄ tror jag att det Àr det första.
Tanken var att byta tavla och bazel och band, men nu nÀr lÀnken var okej sÄ vet jag inte om jag ska det. (blÄ Phantom tavla och bazel)
EDit; hÄller nu pÄ att sÀtta pÄ en lÀnk pÄ min Marathon
Hittar inga som passar riktigt bra och nÀr jag tar i lite sÄ slÀpper detSe till att ha rÀtt skruvdelar för spÄren och vrid Ät vÀnster. Ha ett stadigt grepp om boetten, sÄ ska det nog gÄ!
Helt rÀtt, men jag för inte fast boett hÄllaren tillrÀckligt bra för att dra hÄrdare,Du vill ta av boettlocket? Locket pÄ baksidan?
Det kan sitta hÄrt, vÀldigt hÄrt. Se till att du har verktyget exakt instÀllt och maskeringstejpa innan su ger dig pÄ det. Som vanligt med verktyg sÄ ska du hÄlla lÄngt ut pÄ handtaget för att fÄ sÄ bra vridmoment som möjligt (dÄ fÄr du mer kraft).
Haha sjukt, skulle precis posta den lÀnken hÀr! Men kul att just fancy-pants Hodinkee praisar Seiko5!Hodinkee skriver en artikel om SNKL23! kul kvÀllslektyr
http://www.hodinkee.com/blog/a-seventy-five-dollar-watch-that-looks-like-a-million-bucks