• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Japansk afton! Vad serveras till efterrÀtt?
Mycket trevlig klocka! Har burit den nĂ„gra dagar nu. Än bĂ€ttre med ett lĂ€derband som fyller ut trĂ„dluggarna, men vad sĂ€ger seikopanelen?
Foto 2015-09-17 15 08 51.jpg
Fasiken vad snygg-ful klocka. Gillar den inte direkt, men vill gÀrna Àga den :confused::confused: Fina detaljer men vÀldigt annorlunda.

Senast Àndrad:
Den ligger inte dÀr. Egentligen inte tÀnkt att sÀlja.... Àn. Men om nÄgon Àr intresserad kan vi alltid diskutera.
Ok. Jag har drabbats av Grand Seiko-feber pĂ„ sistone (i synnerhet deras GMT-Autos) sĂ„ dĂ€rför undrade jag. Är dock i slutfasen av en annan affĂ€r och mĂ„ste försöka bli vuxen nĂ„gon gĂ„ng med att dĂ€mpa alla underbara begĂ€r som sliter i en dagligen.

Hör av mig via pm om min viljestyrka börjar svikta.....:confused:

SÄ var man med en till tuna dÄ!

RejÀl rackare men sitter ÀndÄ riktigt bra pÄ armen. Ser jÀvligt stor ut pÄ min bild dock och jag har redan fÄtt tre kommentarer (en kommentar överhuvudtaget hör till ovanligheterna), sÄ det Àr en riktig ögonfÄngare.

FÄr passa pÄ och tacka forumets egna tonfiskhamstrare för att han delat med sig. Den hÀr blir nog kvar ett bra tag.
image.jpg

SÄ var man med en till tuna dÄ!

RejÀl rackare men sitter ÀndÄ riktigt bra pÄ armen. Ser jÀvligt stor ut pÄ min bild dock och jag har redan fÄtt tre kommentarer (en kommentar överhuvudtaget hör till ovanligheterna), sÄ det Àr en riktig ögonfÄngare.

FÄr passa pÄ och tacka forumets egna tonfiskhamstrare för att han delat med sig. Den hÀr blir nog kvar ett bra tag.
image.jpg
Den Àr grym, bra köp!
Om du stör dig pÄ "gnugget" John nÀmnde sÄ lÀr det vara lÀtt löst med lite autosol eller sÄn pasta som man gör rent spisen med. :)

Tillbaka
Topp