• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÀr man snickrar mÄste det vara bra att ha en tung klocka sÄ det blir lite tyngd i slagen......
Hmmm, jag Àr ju högerhÀnt......men vad tusan, allt skruvas ju nu för tiden:banghead::D

20150920_170431.jpg

Testkör kunglig kvarts. Sena sjuttiotalet nerkokat pÄ 37 mm.

20150922_172237.jpg

Första klockan med en penis pÄ tavlan och med en glaspolering eller byte kan den bli riktigt trevlig.

Edit: Hittade en gammal Seiko armhÄrsryckarlÀnk som passade fint. FÄr sitta pÄ tills jag vant mig med modellen.
20150922_174808.jpg

Senast Àndrad:
SÄg denna pÄ WUS :) Skitrolig!
attachment.php

Nu över till nÄgot helt annat: Seiko kronografer! Letar efter beaterkronograf (ca 1500:- helst mindre) med alarmfunktion, ok lume och ej integrerad lÀnk. Strl 38-40 mm exkl krona. Plus om den finns readily available. NÄgra bra tips? Nedan ligger hyfsat bra till. SSC001.
SSC001.jpg

Testkör kunglig kvarts. Sena sjuttiotalet nerkokat pÄ 37 mm.

20150922_172237.jpg

Första klockan med en penis pÄ tavlan och med en glaspolering eller byte kan den bli riktigt trevlig.

Edit: Hittade en gammal Seiko armhÄrsryckarlÀnk som passade fint. FÄr sitta pÄ tills jag vant mig med modellen.
20150922_174808.jpg
LÀcker. Vad Àr det för ref pÄ en sÄdan skönhet?

Tillbaka
Topp