Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Referens pĂ„ den?Ăr numera den mycket nöjda Ă€garen till denna skönheten. Bra storlek!
SBQK073 tror jag.Snygg! Referens pÄ den?
Snygg, bra köpt och tack för trevligt lunchsnack.Ăr numera den mycket nöjda Ă€garen till denna skönheten. Bra storlek!
Lika trevligt som alltid @yonssonSnygg, bra köpt och tack för trevligt lunchsnack.
LÀcker. Vad Àr det för ref pÄ en sÄdan skönhet?Testkör kunglig kvarts. Sena sjuttiotalet nerkokat pÄ 37 mm.
Första klockan med en penis pÄ tavlan och med en glaspolering eller byte kan den bli riktigt trevlig.
Edit: Hittade en gammal Seiko armhÄrsryckarlÀnk som passade fint. FÄr sitta pÄ tills jag vant mig med modellen.
TrÄkigt att behöva sÀljaPga nytt (icke klockrelaterat) inköp sÄ mÄste jag slÀppa min kÀra 6105-8000 frÄn 68. LÀgger ut den pÄ K&S ikvÀll men vill ge seiko trÄden förtur. Pm om intresserad.
En sÄdan pin hade jag med (AC/DC alltsÄ).Ni fÄr en till, bara för er Seikoholics
De har ju samma fÀrg som GMT-visaren.Undra om inte GMT markörerna/siffrorna Àr blÄa. Trodde hela tiden de var svarta men i den hÀr vinkeln ser de lite mörkblÄa ut. Mycket subtilt.
Japp, visst ser det sÄ ut.De har ju samma fÀrg som GMT-visaren.
Suger hÄrt. Men sÄnt Àr livet ibland antar jag. FÄr sÀlja min 7546-606a oxÄ men tÀnkte behÄlla en trippel (mm300,tuna och 62mas) iaf.TrÄkigt att behöva sÀlja
Inte bra...Suger hÄrt. Men sÄnt Àr livet ibland antar jag. FÄr sÀlja min 7546-606a oxÄ men tÀnkte behÄlla en trippel (mm300,tuna och 62mas) iaf.
Vet vad du menar. Hör av mig om det blir sÄInte bra...
Hitsch performance tycker jag Àr grymma! Har ett i kolfiberstuk som Àr riktigt nice. Det Àr i alla fall liiite tropicstuk.Funderar pÄ ett gummi till min Shogun, gÀrna i stil med tropic... nÄn som har tips pÄ bra grejer i 22 mm storlek?
Jag funderade pÄ ett sÄnt robby till min Lhc innan. Kanske skulle funka bra pÄ shogun ocksÄHitsch performance tycker jag Àr grymma! Har ett i kolfiberstuk som Àr riktigt nice. Det Àr i alla fall liiite tropicstuk.
Det tror jag. Bra band dessutom. Har ett liggandes du kan köpa om du vill. Eller jag har tvÄ rÀttare sagt. Dra ett PM i sÄ fall.Jag funderade pÄ ett sÄnt robby till min Lhc innan. Kanske skulle funka bra pÄ shogun ocksÄ
Funderar pÄ ett gummi till min Shogun, gÀrna i stil med tropic... nÄn som har tips pÄ bra grejer i 22 mm storlek?