Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen risk för fake?2000kr= kör! Kostar ju typ 2800kr i Japan. Finns inget att tveka pÄ. Skit i boxen.
Grattis bra Lume!VÀlkomnar en ny familjemedlem, skÄlar med porter denna fredagskvÀll SKà L pÄ er!
(Ni har sett den förut, men den tÄls att se om och om igen)
Trevlig design pÄ den dÀr! Gratulerar!Första fredagen med nya Seikon! Enormt mycket klocka för pengarna!
2000kr= kör! Kostar ju typ 2800kr i Japan. Finns inget att tveka pÄ. Skit i boxen.
VÀlkomnar en ny familjemedlem, skÄlar med porter denna fredagskvÀll SKà L pÄ er!
Nej.Ingen risk för fake?
Coolt! Funkar den? Bra tom??Nerd alert! Sbbn019
Funkar Oculus Gear bra? Ă ksjuk?Nerd alert! Sbbn019
Coolt! Funkar den? Bra tom??
Funkar Oculus Gear bra? Ă ksjuk?
Tackar!
Det Àr en 8229-8010! Tror det Àr originallÀnk pÄ den. Skulle inte vara helt fel med en Genta inspirerad kronograf hellerBara slÄ till om du vill ha den. Boxen Àr ju inte direkt high-end oavsett fÀrg.
Ball! Vad Àr det för ref pÄ den?
Hoppas min 7a38-7020 landar nÀsta vecka.
Trist att du mÄste sÀlja guldkornen . Hoppas den fÄr komma till nÄgon av oss Seikoholics hÀr pÄ forumet iaf. Jag hade slagit till om jag inte redan hade haft en schysst midsize Seikodykare (SBCM023).
Bra val av VR-dykare dÀr.Nerd alert! Sbbn019
SĂ€ljer den inte pĂ„ blocket eller tradera. GĂ„r den inte hĂ€r fĂ„r den stanna.âșTrist att du mĂ„ste sĂ€lja guldkornen . Hoppas den fĂ„r komma till nĂ„gon av oss Seikoholics hĂ€r pĂ„ forumet iaf. Jag hade slagit till om jag inte redan hade haft en schysst midsize Seikodykare (SBCM023).
Jag har inte brÄttom ;-)
Bra samling!Tog en befogad rast i trÀdgÄrdsarbete för att pyssla med mer trevliga saker. (Jag vet att det Àr fel datum pÄ 012:an) Nu skall jag tvinga ur barnen för att titta pÄ Lidingöloppet för dom borde passera snart.
Bra samling!
Ăr det en moddad skx033 lĂ€ngst ned?
Har haft en blÄ och gillade den vÀldigt mycket. SÄlde den för att fÄ loss pengar till en MM 300. Kan sakna fÀrgen pÄ tavlan...Var inne och kÀnde pÄ en Seiko sumo igÄr och har blivit sjukt sugen pÄ en. Har dÀremot sjuk beslutsÄngest, blÄ eller svart??? Vill att den ska passa till mycket se lite mer "classy" ut.Ffinns det nÄgon med en hjÀlpsam Äsikt?
FörstÄr Kanske tröttnar man pÄ svart, men samtidigt vill jag gÀrna ha nÄgot mer klassiskt eller hur jag nu ska uttrycka migHar haft en blÄ och gillade den vÀldigt mycket. SÄlde den för att fÄ loss pengar till en MM 300. Kan sakna fÀrgen pÄ tavlan...
Fin strata ! YJM ?Lönefredag. DÄ fÄr det bli finöl med SBGX059.
FörstÄr Kanske tröttnar man pÄ svart, men samtidigt vill jag gÀrna ha nÄgot mer klassiskt eller hur jag nu ska uttrycka mig
Trevligt, hÀrligt ljus ocksÄVÀlkomnar en ny familjemedlem, skÄlar med porter denna fredagskvÀll SKà L pÄ er!
Tog en svÀng till i trÀdgÄrden och fixade en bild pÄ en blÄ Sumo (mod Domed anti reflective sapphire crystal )Var inne och kÀnde pÄ en Seiko sumo igÄr och har blivit sjukt sugen pÄ en. Har dÀremot sjuk beslutsÄngest, blÄ eller svart??? Vill att den ska passa till mycket se lite mer "classy" ut.Ffinns det nÄgon med en hjÀlpsam Äsikt?