• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tror blÄburken hittat hem med ett grÄtt zulu.
image.jpg
image.jpg

Är det nĂ„gon som vet vad denna modellen heter, eller kanske till och med har nĂ„got till salu i den stilen?

Bilagor

• Screenshot_2015-09-26-20-23-27.png
    Screenshot_2015-09-26-20-23-27.png
    87.4 KB · Visningar: 73
Tog en svÀng till i trÀdgÄrden och fixade en bild pÄ en blÄ Sumo (mod Domed anti reflective sapphire crystal )
IMG_20150926_144110.jpg

SĂ„ vacker...
Kan inte göra annat Àn att instÀmma, riktigt vacker! Vet inte om detta Àr rÀtt trÄd för nÀsta frÄga, men Àr det nÄgon som har erfarenhet av sajten shoppinginjapan? verkar som om de har de bÀsta priset för en sumo just nu

Har repat glaset till min SKX007 och funderar pÄ att byta. TÀnker att man dÄ lika gÀrna kan ta steget upp till ett safirglas. Tips om var man fÄr tag pÄ ett bra sÄdant? UtseendemÀssigt vill jag att det ska se ut som originalet sÄ mycket som möjligt.

Om detta i nÀrtid redan avhandlats pÄ annan plats böjer jag mitt huvud i skam och ber ödmjukast om en hÀnvisning dit.

Har repat glaset till min SKX007 och funderar pÄ att byta. TÀnker att man dÄ lika gÀrna kan ta steget upp till ett safirglas. Tips om var man fÄr tag pÄ ett bra sÄdant? UtseendemÀssigt vill jag att det ska se ut som originalet sÄ mycket som möjligt.

Om detta i nÀrtid redan avhandlats pÄ annan plats böjer jag mitt huvud i skam och ber ödmjukast om en hÀnvisning dit.
http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/show/1527788

Tillbaka
Topp