• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ngn som funderar pÄ eller har bestÀllt en SARD011, 013 eller 014 "Urushi"?
Grymt cool!Ser ut att vara ett kap.
S-SARD011_a_1024x1024.jpg

Kom till slut över ett lÀmpligt Isofrane att montera pÄ tonfisken (SBBN015) ...

sbbn015_20.jpg

KÀnns som en "match made in heaven". Dock tror jag att det ska fÄ böja till sig lite innan det blir riktigt bekvÀmt. FÄr vÀl spÀnna fast klockan runt en klockkudde nÀr den inte anvÀnds, det brukar funka.

Tips om var jag hittar Super Oyster lÀnk med dessa ÀndlÀnkar till min 6309 mottages tacksamt:)
image.jpeg

Är sĂ„ledes inte intresserad av den modellen med Ă€ndlĂ€nkar likn. Rolex solid end links, passar obra mot boettformen tycker jag.

Ska monteras pÄ:
image.jpeg

Tips om var jag hittar Super Oyster lÀnk med dessa ÀndlÀnkar till min 6309 mottages tacksamt:)
image.jpeg

Är sĂ„ledes inte intresserad av den modellen med Ă€ndlĂ€nkar likn. Rolex solid end links, passar obra mot boettformen tycker jag.

Ska monteras pÄ:
image.jpeg
Kollat de vanliga stÀllen?
Monsterwatches
Wjean
Strapcode
Yobokies

Den sÄldes för övrigt aldrig med lÀnk, sÄ rÀtt Àr det inte. o_O

Kollat de vanliga stÀllen?
Monsterwatches
Wjean
Strapcode
Yobokies

Den sÄldes för övrigt aldrig med lÀnk, sÄ rÀtt Àr det inte. o_O
Nej rÀtt blir det inte med super oyster, jubileelÀnk som passar boetten misstÀnker jag ocksÄ Àr en efterkonstruktion?
Var det bara pÄ gummi denna modell levererades?
Strapcode och Wjean hade jag koll pÄ, de övriga ska kollas:)
Tack!

Nej rÀtt blir det inte med super oyster, jubileelÀnk som passar boetten misstÀnker jag ocksÄ Àr en efterkonstruktion?
Var det bara pÄ gummi denna modell levererades?
Strapcode och Wjean hade jag koll pÄ, de övriga ska kollas:)
Tack!
Jag repeterar: Den sÄldes aldrig pÄ lÀnk. :)
Den sÄldes med z22 flat.

Kom till slut över ett lÀmpligt Isofrane att montera pÄ tonfisken (SBBN015) ...

sbbn015_20.jpg

KÀnns som en "match made in heaven". Dock tror jag att det ska fÄ böja till sig lite innan det blir riktigt bekvÀmt. FÄr vÀl spÀnna fast klockan runt en klockkudde nÀr den inte anvÀnds, det brukar funka.
LĂ€gg det i en kopp med nykokt vatten!

Börjar nÀstan bli lite av en forumslampa den dÀr... :p
Tar pÄ mig en stor del av det ansvaret. Om yonsson var den som smugglade in henne i landet sÄ Àr vÀl jag pimpen dÄ. @Spincini sÀg till nÀr du Àr klar. NÀste man pÄ kö fÄr gÄ genom mig (Innan ngn blir södermalmskrÀnkt och svimmar av sÄ tÀnk pÄ att det Àr en klocka) Varför vara först nÀr man kan fÄ en erfaren lite lagom sliten 68a.

Tar pÄ mig en stor del av det ansvaret. Om yonsson var den som smugglade in henne i landet sÄ Àr vÀl jag pimpen dÄ. @Spincini sÀg till nÀr du Àr klar. NÀste man pÄ kö fÄr gÄ genom mig (Innan ngn blir södermalmskrÀnkt och svimmar av sÄ tÀnk pÄ att det Àr en klocka) Varför vara först nÀr man kan fÄ en erfaren lite lagom sliten 68a.
Jag hör av mig till dig @niclasnice om 68'an ska avyttras. Men mÄste sÀga att den sitter bekvÀmt pÄ handleden;)

Tillbaka
Topp