Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kollat de vanliga stÀllen?Tips om var jag hittar Super Oyster lÀnk med dessa ÀndlÀnkar till min 6309 mottages tacksamt
![]()
Ăr sĂ„ledes inte intresserad av den modellen med Ă€ndlĂ€nkar likn. Rolex solid end links, passar obra mot boettformen tycker jag.
Ska monteras pÄ:
![]()
Nej rÀtt blir det inte med super oyster, jubileelÀnk som passar boetten misstÀnker jag ocksÄ Àr en efterkonstruktion?Kollat de vanliga stÀllen?
Monsterwatches
Wjean
Strapcode
Yobokies
Den sÄldes för övrigt aldrig med lÀnk, sÄ rÀtt Àr det inte.![]()
Jag repeterar: Den sÄldes aldrig pÄ lÀnk.Nej rÀtt blir det inte med super oyster, jubileelÀnk som passar boetten misstÀnker jag ocksÄ Àr en efterkonstruktion?
Var det bara pÄ gummi denna modell levererades?
Strapcode och Wjean hade jag koll pÄ, de övriga ska kollas
Tack!
LÀgg det i en kopp med nykokt vatten!Kom till slut över ett lÀmpligt Isofrane att montera pÄ tonfisken (SBBN015) ...
![]()
KÀnns som en "match made in heaven". Dock tror jag att det ska fÄ böja till sig lite innan det blir riktigt bekvÀmt. FÄr vÀl spÀnna fast klockan runt en klockkudde nÀr den inte anvÀnds, det brukar funka.
Börjar nÀstan bli lite av en forumslampa den dÀr...![]()
Detta mÄste nog redas ut! Jag köpte den iaf av @ScaramangaJag tror att jag var den fjÀrde Àgaren.
Detta mÄste nog redas ut! Jag köpte den iaf av @Scaramanga
DÄ Àr jag #6
Tar pÄ mig en stor del av det ansvaret. Om yonsson var den som smugglade in henne i landet sÄ Àr vÀl jag pimpen dÄ. @Spincini sÀg till nÀr du Àr klar. NÀste man pÄ kö fÄr gÄ genom mig (Innan ngn blir södermalmskrÀnkt och svimmar av sÄ tÀnk pÄ att det Àr en klocka) Varför vara först nÀr man kan fÄ en erfaren lite lagom sliten 68a.Börjar nÀstan bli lite av en forumslampa den dÀr...![]()
Jag hör av mig till dig @niclasnice om 68'an ska avyttras. Men mÄste sÀga att den sitter bekvÀmt pÄ handledenTar pÄ mig en stor del av det ansvaret. Om yonsson var den som smugglade in henne i landet sÄ Àr vÀl jag pimpen dÄ. @Spincini sÀg till nÀr du Àr klar. NÀste man pÄ kö fÄr gÄ genom mig (Innan ngn blir södermalmskrÀnkt och svimmar av sÄ tÀnk pÄ att det Àr en klocka) Varför vara först nÀr man kan fÄ en erfaren lite lagom sliten 68a.
Toppen! Kul att du Àr nöjd.Jag hör av mig till dig @niclasnice om 68'an ska avyttras. Men mÄste sÀga att den sitter bekvÀmt pÄ handleden![]()
Tycker den boetten Ă€r grym! Ăr det nĂ„gon dykare SEIKO borde vĂ€cka liv i igen sĂ„ Ă€r det den modellen.Jag hör av mig till dig @niclasnice om 68'an ska avyttras. Men mĂ„ste sĂ€ga att den sitter bekvĂ€mt pĂ„ handleden![]()
Snyggt! Den vita ligger pÄ min short list.Den 7 Är gamla 40-Ärs presenten frÄn min fru idag!
![]()
(SBGF019)
MÀktiga index och visare pÄ den!Den 7 Är gamla 40-Ärs presenten frÄn min fru idag!
![]()
(SBGF019)