• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

ApropÄ löjligt billigt... Din tonfisk som ligger ute Àr ju ett riktigt klipp. Hade lÀtt slagit till om jag inte redan hade en Tuna. NÄgon borde ju hugga tycker man.
Den vita belugan Àr nog inte för alla men det gör inget. Den skulle finansiera ett annat köp som.jag backat frÄn. Men den fÄr ÀndÄ ligga ngn dag till innan den dras tillbaka.

Det Àr en smaksak, jag har aldrig gillat kolfibertavlor som ser ut som sÄn matta (finns det nÄn annan sorts kolfibertavla?) iaf inte pÄ dykare. Dom andra varianterna av Sawtooth skulle jag ej tacka nej till.
Den svarta tavlan Àr riktigt grym. Otroligt djup fÀrg. MÄste sÀga att kolfibertavlan Àr bÀttre irl Àn pÄ bild. Modellen har Àven snyggare bezel Àn den svarta
Skön 3d effekt i kolfibret men förstÄr ÀndÄ poÀngen.

dsc-0030-01-1.jpeg
[/URL][/IMG]
dsc-0030-01-1.jpeg
[/URL][/IMG]

NyförvÀrvet idag! Har lÀnge velat testa denna och nu blev det dags :)
Är mycket imponerad av kvalitetskĂ€nslan överlag och Ă€ven lĂ€nken Ă€r mycket mer gedigen Ă€n vad jag hade förvĂ€ntat mig. Grym helt enkelt! Vridringen Ă€r dock för trög, Ă€r det nĂ„n som har nĂ„t tips pĂ„ hur jag kan Ă„tgĂ€rda detta? NĂ„t spec. jag ska tĂ€nka pĂ„ nĂ€r jag poppar av vridringen? Fungerar det som pĂ„ andra seikodykare?
image.jpg

Är mycket imponerad av kvalitetskĂ€nslan överlag och Ă€ven lĂ€nken Ă€r mycket mer gedigen Ă€n vad jag hade förvĂ€ntat mig. Grym helt enkelt! Vridringen Ă€r dock för trög, Ă€r det nĂ„n som har nĂ„t tips pĂ„ hur jag kan Ă„tgĂ€rda detta? NĂ„t spec. jag ska tĂ€nka pĂ„ nĂ€r jag poppar av vridringen? Fungerar det som pĂ„ andra seikodykare?
image.jpg
Grattis till en bra klocka!
Spola i ljummet vatten under kranen och vrid, hjÀlper inte det sÄ poppa av den och kolla sÄ packningen Àr hel. Fetta in om den Àr torr.

image.jpg
För en nybörjare vad Àr det för modell? Trevlig helg!

Ligger en fin kronograf pÄ köp & sÀlj nu. Ska sÀlja av lite klockor tÀnkte jag och köpa en feting istÀllet. :)

SÄ vad finns det för roliga ljustavlade GSar som inte Àr svindyra beggade? Jag vet ju vad det lutar mot men det Àr ju trÄkigt att spoila. :)

Edit: Vet inte ens varför jag stÀller frÄgan dÄ jag har koll pÄ modellerna men förhoppningen Àr att hitta nÄgot roligt, typ en SBGA129 som den @Molle har.

Tja Klocksnack och Seiko entusiaster. Jag Àr 15 Är och har fastnat för det Japanska toppmÀrket Seiko:). som sagt jag Àr bara 15 Är, sÄ undrar om det Àr nÄn snÀll Seiko-legend som har gott om pengar och har nÄtt som ligger och skrÀpar,om det Àr som vill skÀnka en hel Seiko klocka eller tillbehör, skicka ett pm bara. Möts GÀrna F2F i stockholm. :seiko::seiko::seiko::seiko:

Senast Àndrad:
Tja Klocksnack och Seiko entusiaster. Jag Àr 15 Är och har fastnat för det Japanska toppmÀrket Seiko:). som sagt jag Àr bara 15 Är, sÄ undrar om det Àr nÄn snÀll Seiko-legend som har gott om pengar och har nÄtt som ligger och skrÀpar,om det Àr som vill skÀnka en hel Seiko klocka eller tillbehör, skicka ett pm bara. Möts GÀrna F2F i stockholm. :seiko::seiko::seiko::seiko:
I all vÀlmening, det kanske Àr bra att börja sin forumkarriÀr med nÄgot annat Àn att tigga gratis klockor.

I all vÀlmening, det kanske Àr bra att börja sin forumkarriÀr med nÄgot annat Àn att tigga gratis klockor.
haha kanske, tiggde inte bara. Men de Àr klart om nÄn har nÄtt som bara ligger o dammar sÄ tar jag de gÀrna ;), men tÀnkte Àven om nÄn kunde bara skicka ett pm sÄ kan man kanske snacka lite om Seiko.

Tja!
Är det nĂ„gon hĂ€r som har lite koll pĂ„ srp637, aka baby tuna. Är inne pĂ„ att köpa en, men tvekar dĂ„ den kanske Ă€r lite vĂ€l biffig. Ni som har haft den, Ă€r den som en kloss, eller gĂ„r den att bĂ€ra utan problem. Givetvis förstĂ„r jag att den inte glider in under manschetten dock..
Trevlig fredag!

Tja!
Är det nĂ„gon hĂ€r som har lite koll pĂ„ srp637, aka baby tuna. Är inne pĂ„ att köpa en, men tvekar dĂ„ den kanske Ă€r lite vĂ€l biffig. Ni som har haft den, Ă€r den som en kloss, eller gĂ„r den att bĂ€ra utan problem. Givetvis förstĂ„r jag att den inte glider in under manschetten dock..
Trevlig fredag!

Äger en och trivs bra med den. Ganska stor som du sĂ€ger men korta bandhorn gör att den bĂ€rs mindre Ă€n diametern antyder.
Ganska tung med lÀnk. Min bÀr jag mest med gummi, vilket gör att den sitter fint pÄ handleden.
Avslutar med att anvÀndas klyschan.
Mycket pang för pengen!

haha kanske, tiggde inte bara. Men de Àr klart om nÄn har nÄtt som bara ligger o dammar sÄ tar jag de gÀrna ;), men tÀnkte Àven om nÄn kunde bara skicka ett pm sÄ kan man kanske snacka lite om Seiko.
För att köpa Seiko Àr ett tips att kolla pÄ SÀlj-delen pÄ KS. Ligger nÄgra fina klockor dÀr just nu och vÀntar pÄ köpare. ;)

Hur kom jag in i bilden? Nog för att en och annan kommentar Äker ivÀg pÄ fyllan, men i det hÀr fallet Àr jag nog tÀmligen oskyldig... :angel:
Försökte undvika den hÀr men uppmÀrksamheten gjorde att jag vart tvungen att ta tillbaka den @Geparden fÄr jag bara en 6217 i bra skick sÄ skall det nog bli ordning pÄ linan igen.

Tillbaka
Topp