Senaste nyförvÀrvet. 7548 frÄn 1984. Det blir ett Superoyster inom en snar framtid, Àr inte sÄ jÀtteförtjust i Jubilee.![]()
Fin! Den som lÄg ute pÄ K&S? SÄg ut att vara min gamla. Annonstexten var kopierad rakt av i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Senaste nyförvÀrvet. 7548 frÄn 1984. Det blir ett Superoyster inom en snar framtid, Àr inte sÄ jÀtteförtjust i Jubilee.![]()
6309-7040 frÄn 79 idag.![]()
Var hittade du bilden? Det verkar finnas fler modeller pÄ det pappret.Vad sÀgs om lite 6309 vibbar i maj 2016. KÀnns som en given succé?
![]()
TÀnkte droppa 2 i veckan. NejdÄ. Hittade den pÄ reddit.Var hittade du bilden? Det verkar finnas fler modeller pÄ det pappret.![]()
fin!! Kan man stÀlla sig pÄ kö?Glömt bort att visa upp min senaste som trillade in för nÄgra veckor sedan.
![]()
Cool Àr den! Har varit sugen lÀnge pÄ en sÄdan men aldrig kommit till skott.Glömt bort att visa upp min senaste som trillade in för nÄgra veckor sedan. En fin japansk 7C43. Bonettos flat vent pÄ vÀg in.
![]()
fin!! Kan man stÀlla sig pÄ kö?
TackarSjÀlvklart!
FlÄt! dÄlig fantasi.Fin! Den som lÄg ute pÄ K&S? SÄg ut att vara min gamla. Annonstexten var kopierad rakt av i alla fall![]()
Vad sÀgs om lite 6309 vibbar i maj 2016. KÀnns som en given succé?
![]()
Grym trio dÀr! Dom kompletterar vÀl varandra perfekt, varför mÄste du vÀlja bort nÄgon? Dumheter.3 generationer Seikodykare. Gillar alla riktigt mycket och har svÄrt att vÀlja bort nÄgon. Vilken gillar du bÀst? Och varför?
![]()
![]()
Jeflar vad tuff! Dom dÀr visarna Àr sÄ coola, och lite kaxigt med "PROFESSIONAL" pÄ tavlan ocksÄ. Gratulerar!Glömt bort att visa upp min senaste som trillade in för nÄgra veckor sedan. En fin japansk 7C43. Bonettos flat vent pÄ vÀg in.
![]()
Jeflar vad tuff! Dom dÀr visarna Àr sÄ coola, och lite kaxigt med "PROFESSIONAL" pÄ tavlan ocksÄ. Gratulerar!
7005-8000 pÄ NOS SeikolÀder.
![]()
![]()
Personligen gillar jag bÀst MM utseendemÀssigt och 7548 storleksmÀssigt.3 generationer Seikodykare. Gillar alla riktigt mycket och har svÄrt att vÀlja bort nÄgon. Vilken gillar du bÀst? Och varför?
![]()
![]()
Gillar 7548 mest, för att jag inte har ngn.3 generationer Seikodykare. Gillar alla riktigt mycket och har svÄrt att vÀlja bort nÄgon. Vilken gillar du bÀst? Och varför?
![]()
![]()
Absolut!!Gjorde sig bra pÄ svart skinn!
Jim
Fasen vad fina! MM300 fÄr det att vattnas i munnen, men Àr den för maffig? Hur upplever du den? Som en moraklocka eller funkar den i vardagslivet? Ingen Shogun i samlingen? Jag sitter med fingret pÄ avtryckaren pÄ en Shogun men vet inte riktigt varför jag tvekar....borde jag satsa pÄ en MM300 istÀllet?3 generationer Seikodykare. Gillar alla riktigt mycket och har svÄrt att vÀlja bort nÄgon. Vilken gillar du bÀst? Och varför?
![]()
![]()
Den satt fint pÄ MM300-gummit du!6309-7040 denna höstdag.![]()
Great googly moogly! Vilken grym tonfisk! Stort grattis!Var i Globen idag. Det blev en SBDX014. Sitter skönt som satan.
![]()
F.ö. SÄ har de 50% rea pÄ ett gÀng Anantor, se bilder nedan.
![]()
![]()
![]()
Precis sÄGrym trio dÀr! Dom kompletterar vÀl varandra perfekt, varför mÄste du vÀlja bort nÄgon? Dumheter.
Köp en Tuna ocksÄ, och en GS och en till och en till och en till...![]()
Ja det hade blivit en fin hybrid om man kunde korsbefrukta de tvÄPersonligen gillar jag bÀst MM utseendemÀssigt och 7548 storleksmÀssigt.![]()
MM300 Àr helt klart maffig, men mest för att den Àr hög. För övrigt upplever jag den inte som för stor. Men den hade gÀrna fÄtt vara nÄgra mm lÀgre. Jag har rÀtt spinkiga handleder och bÄde diameter och avstÄndet frÄn lug till lug tycker jag funkar Àven pÄ min arm. Shogun Àr jag inte speciellet förtjust i, sÄ dÄ tycker jag helt klart att MM300 Àr ett hetare alternativ.Fasen vad fina! MM300 fÄr det att vattnas i munnen, men Àr den för maffig? Hur upplever du den? Som en moraklocka eller funkar den i vardagslivet? Ingen Shogun i samlingen? Jag sitter med fingret pÄ avtryckaren pÄ en Shogun men vet inte riktigt varför jag tvekar....borde jag satsa pÄ en MM300 istÀllet?