• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpeg
Senaste nyförvÀrvet. 7548 frÄn 1984. Det blir ett Superoyster inom en snar framtid, Àr inte sÄ jÀtteförtjust i Jubilee.

Fin! Den som lÄg ute pÄ K&S? SÄg ut att vara min gamla. Annonstexten var kopierad rakt av i alla fall :D

3 generationer Seikodykare. Gillar alla riktigt mycket och har svÄrt att vÀlja bort nÄgon. Vilken gillar du bÀst? Och varför?
image.jpg
image.jpg
Grym trio dÀr! Dom kompletterar vÀl varandra perfekt, varför mÄste du vÀlja bort nÄgon? Dumheter. ;):)
Köp en Tuna ocksÄ, och en GS och en till och en till och en till... :D

3 generationer Seikodykare. Gillar alla riktigt mycket och har svÄrt att vÀlja bort nÄgon. Vilken gillar du bÀst? Och varför?
image.jpg
image.jpg
Fasen vad fina! MM300 fÄr det att vattnas i munnen, men Àr den för maffig? Hur upplever du den? Som en moraklocka eller funkar den i vardagslivet? Ingen Shogun i samlingen? Jag sitter med fingret pÄ avtryckaren pÄ en Shogun men vet inte riktigt varför jag tvekar....borde jag satsa pÄ en MM300 istÀllet?

Grym trio dÀr! Dom kompletterar vÀl varandra perfekt, varför mÄste du vÀlja bort nÄgon? Dumheter. ;):)
Köp en Tuna ocksÄ, och en GS och en till och en till och en till... :D
Precis sÄ :) Faktiskt sugen pÄ att testa en sliten gammal Tuna...
Personligen gillar jag bÀst MM utseendemÀssigt och 7548 storleksmÀssigt. :)
Ja det hade blivit en fin hybrid om man kunde korsbefrukta de tvÄ
Fasen vad fina! MM300 fÄr det att vattnas i munnen, men Àr den för maffig? Hur upplever du den? Som en moraklocka eller funkar den i vardagslivet? Ingen Shogun i samlingen? Jag sitter med fingret pÄ avtryckaren pÄ en Shogun men vet inte riktigt varför jag tvekar....borde jag satsa pÄ en MM300 istÀllet?
MM300 Àr helt klart maffig, men mest för att den Àr hög. För övrigt upplever jag den inte som för stor. Men den hade gÀrna fÄtt vara nÄgra mm lÀgre. Jag har rÀtt spinkiga handleder och bÄde diameter och avstÄndet frÄn lug till lug tycker jag funkar Àven pÄ min arm. Shogun Àr jag inte speciellet förtjust i, sÄ dÄ tycker jag helt klart att MM300 Àr ett hetare alternativ.

Tillbaka
Topp