skallagrimson
Silver
HÀr var det ocksÄ blÄtt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool den dÀr. Snyggt med bokeh i reflektionen i glaset ocksÄ.7546-606a idag. Surfs up!![]()
![]()
Vackert hur tim/minut visare ser ut att bli ett nÀr de stÄr motsatt frÄn varandra! Vad Àr detta för modell! Snygg som tusanDagens sista ljus....
![]()
//Bosse
SBGX117 //BosseVackert hur tim/minut visare ser ut att bli ett nÀr de stÄr motsatt frÄn varandra! Vad Àr detta för modell! Snygg som tusan
Stort tack! Behaglig storlek.SBGX117 //Bosse
Tack för det och för att du lÀrt mig ett nytt ord. Ja kristallkrona Àr inget att spotta pÄ.Cool den dÀr. Snyggt med bokeh i reflektionen i glaset ocksÄ.![]()
Otroligt trevlig! Inte sugen pÄ att slÄ till?Var inne hos Hansson i dag. Testade stora stygga vargen i nÀrheten av mitt lilla lamm...
![]()
Nafs..
Avslutade med att superlammet SBGH039 fick komma till rÀddning...
Schnygg!
Sbgh039 Àr sick. Vad listade den?Var inne hos Hansson i dag. Testade stora stygga vargen i nÀrheten av mitt lilla lamm...
![]()
Nafs..
![]()
Avslutade med att superlammet SBGH039 fick komma till rÀddning...
![]()
Schnygg!
Otroligt trevlig! Inte sugen pÄ att slÄ till?
Kom inte ihÄg exakt, runt 60k cirkus...Sbgh039 Àr sick. Vad listade den?
Nej. TvÀrt om hade dÀremot funkat.Sarb'arnas nya klÀder.
Bond Nato och ödlelÀder.
![]()
![]()
Den gröna tavlan Àr knepig att kombinera. Funkar bÀst med olika nyanser av brunt... Var pÄ vÀg att skaffa croco i cognac, men det kÀndes lite vÀl mycket.Nej. TvÀrt om hade dÀremot funkat.
Har det blivit ngn affÀr Ànnu?"OmÄttligt", det lÄter dyrt, du fÄr vÀl PMa ett bud i sÄ fall.![]()
Som vanligt har det inte inkommit nÄgot PM.Har det blivit ngn affÀr Ànnu?
VÀlkommen till klubben! Visst Àr den bekvÀm?Feeling blue today! SBGA127.
![]()
Har inte sett ngn Posta detta reportage frÄn Seiko. Om ngn gjort det ber jag om ursÀkt. Mkt intressant, speciellt för GS diggare.
http://www.fratellowatches.com/seiko-factory-visit-trip-report-part-1/
Nog den bÀsta GS:en hittills. Superkomfortabel. Glaset Àr i en klass för sig.VÀlkommen till klubben! Visst Àr den bekvÀm?
Det Àr vÀl inte helt ologiskt att det finns 3st av just denna vÀldigt ovanliga klocka pÄ KS.Nog den bÀsta GS:en hittills. Superkomfortabel. Glaset Àr i en klass för sig.
Nog den bÀsta GS:en hittills. Superkomfortabel. Glaset Àr i en klass för sig.
Nog den bÀsta GS:en hittills. Superkomfortabel. Glaset Àr i en klass för sig.
Kul att vi alla Àr nöjda!Vad tÀnker du pÄ dÄ?
Jag tycker det Àr schysst men berÀtta vad du tycker Àr extraordinÀrt.
Kul för övrigt att jag för en gÄngs skull köpt en seikomodell innan dig...
Klockan Àr för övrigt sammantaget en av de absolut bÀsta jag Àgt.
I princip alla rÀtt pÄ den.