Det vet nog bara SEIKO men den börjar bli slutsÄld och modellskifte sker bland andra modeller sÄ det Àr troligt.
Jo den har ju vart i produktion i 20 Ă„r nu.
Plus att 6309 re-issue:n vÀl tar SKX:ens plats i sortimentet antar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det vet nog bara SEIKO men den börjar bli slutsÄld och modellskifte sker bland andra modeller sÄ det Àr troligt.
Tack. Och bra spanat! Har en vridring frÄn Dave Murphy.Grymma bilder, Àr den moddad? Tycker vridningen ser högst kvalitiv ut!
Tack. Och bra spanat! Har en vridring frÄn Dave Murphy.[/QUOTE
Tackar för tipset, Àr det enkelt att byta? Vad ligger ringen i för pris?
Cheers Chuck
Undrar det. Finns vÀl iofs en del som tyder pÄ det,men lite lustigt vore det allt om det inte kom en mer konventionell boettform som ersÀttare till skxen. Mkt spÀnnande. @yonsson Kan inte se ngn anledning att inte anvÀnda den. LÀr ju aldrig bli en raritet "bara" en odödlig klassiker.Jo den har ju vart i produktion i 20 Är nu.
Plus att 6309 re-issue:n vÀl tar SKX:ens plats i sortimentet antar jag.
Busenkelt att byta (tom jag klarar av detTackar för tipset, Àr det enkelt att byta? Vad ligger ringen i för pris?
Tackar ML, de vÀl ba köra med smörknivenBusenkelt att byta (tom jag klarar av det).
Köpes hÀr för $43 plus frakt: http://murphymanufacturing.com/seiko_bezel_2050.html
Enda problemet Àr att de Àr slutsÄlda just nu.
Busenkelt att byta (tom jag klarar av det).
Köpes hÀr för $43 plus frakt: http://murphymanufacturing.com/seiko_bezel_2050.html
Enda problemet Àr att de Àr slutsÄlda just nu.
UngefÀr sÄ.Tackar ML, de vÀl ba köra med smörkniven![]()
Sorry. Trolleri antar jag. Fixat nu âșHur lyckades du pĂ„dyvla mig detta citat?
![]()
HĂ€rlig patina.6306-7001 idag.
![]()
En riktigt stilig kombination det dÀr. Pepsi, murphy-bezel och mörkblÄtt zulu. Extra snyggt att det Àr fotat pÄ en söndag sÄ du fÄr in lite mera rött Àven dÀr....SKX i fÀrgglad höstig omgivning.
![]()
![]()
Tack. Finns mÄnga anledningar att Àlska söndagar (och jag fick precis lÀra mig ytterligare en).En riktigt stilig kombination det dÀr. Pepsi, murphy-bezel och mörkblÄtt zulu. Extra snyggt att det Àr fotat pÄ en söndag sÄ du fÄr in lite mera rött Àven dÀr.![]()
Mest för att det hade varit cool att plocka fram en helt oanvÀnd ur garderoben nÄgra Är efter att den gÄtt ur produktion.Kan inte se ngn anledning att inte anvÀnda den. LÀr ju aldrig bli en raritet "bara" en odödlig klassiker.
Point taken.Mest för att det hade varit cool att plocka fram en helt oanvÀnd ur garderoben nÄgra Är efter att den gÄtt ur produktion.![]()
ApropÄ söndagar...Tack. Finns mÄnga anledningar att Àlska söndagar (och jag fick precis lÀra mig ytterligare en).![]()
Har jag oxÄ tÀnkt pÄ. Har man "bara" svarta/mörka dykare sÄ betyder lördag/söndag lite extra fÀrg.Tack. Finns mÄnga anledningar att Àlska söndagar (och jag fick precis lÀra mig ytterligare en).![]()
NÄgon som kan berÀtta nÄgot om den hÀr, vad Àr VANAC tex?
(Hittad pÄ reddit, utan info.)
Grymt cool.Vad sÀger Seikoligan om nya "Alien" reissue?
![]()
Jag gillar inte kronografer sÄ mycket men Àr lite sugen ÀndÄ.
InsÄg dock den nu var slutsÄld via seyia i motsats till igÄrkvÀll![]()
Hur coolt som helst!Vad sÀger Seikoligan om nya "Alien" reissue?
![]()
Jag gillar inte kronografer sÄ mycket men Àr lite sugen ÀndÄ.
InsÄg dock den nu var slutsÄld via seyia i motsats till igÄrkvÀll![]()
Hur coolt som helst!![]()
Grymt cool.
Vi Àr inte dÀr Ànnu.Det gÄr ju inse det i efterhand![]()
Vad Àr det vi ser hÀr?
Ett hopplock Àr det allt! 6309-7290 med tavla frÄn 6105an.![]()
BĂ€ttre bild som postats i dagens klock-trĂ„d. Ăr det inte en aftermarket-tavla? @niclasnice @Geparden @David Paul
Vi Àr inte dÀr Ànnu.
http://global.rakuten.com/en/store/tokeiten/item/sced035/
Ja den dÀr blir nog inte jÀttesvÄr att fÄnga.Fattar noll och mkt dyrare
Kommer nog in fler pÄ seyia sen, 3000ex Àr ju rÀtt mkt ÀndÄ![]()