Det tror jag inte pÄ. Vill se en SEIKOkÀlla innan jag tror pÄ att de har AR-behandling pÄ hardlex.Ser jag fram emot....
Klippt frÄn Seiya: Dual-curved Hardlex with non-reflective upper coating
OCH mina MM har AR.
//Bosse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag inte pÄ. Vill se en SEIKOkÀlla innan jag tror pÄ att de har AR-behandling pÄ hardlex.Ser jag fram emot....
OCH mina MM har AR.
//Bosse
Seiko USA nog Seiko?Det tror jag inte pÄ. Vill se en SEIKOkÀlla innan jag tror pÄ att de har AR-behandling pÄ hardlex.
Seiko USA nog Seiko?
http://seikousa.com/collections/prospex/SSC275
Ingen MM men Hardlex med AR var frÄgan....
//Bosse
FrÄn Seikos Japanska PROSPEX-sida (översatt av Google):Det tror jag inte pÄ. Vill se en SEIKOkÀlla innan jag tror pÄ att de har AR-behandling pÄ hardlex.
Jag har i och för sig fortfarande ett saffirglas liggande till modellen. Kanske lÀge att Äterigen ta tag i det dÀr och installera det.Ser jag fram emot....
OCH mina MM har AR.
//Bosse
Jag har i och för sig fortfarande ett saffirglas liggande till modellen. Kanske lÀge att Äterigen ta tag i det dÀr och installera det.
Jag har i och för sig fortfarande ett saffirglas liggande till modellen. Kanske lÀge att Äterigen ta tag i det dÀr och installera det.
Tack för hjÀlpen! Klickade hem lÀnk, verktyg och stiftKöpa massa dÀrifrÄn utan problem. Köp 22mm tjocka stift av dem ocksÄ för om du anvÀnder originalstiften kan det bli riktigt jobbigt att fÄ av den igen. Tror de har bandverktyg ocksÄ. Det du behöver Àr ett bandverktyg eller en tunn smal platt skruvmejsel.
Recension dÀr jag gÄr in mer pÄ detaljerna kommer inom kort.
Sjukt nöjd!
Klart man kan, jag hade min 015 till skjorta i princip varje dag under flera mÄnader.Rena drömmen, undra om man kan bÀra upp den pÄ kontoret med skjorta![]()
Byt inlÀgg och visare sÄ har du en vinnare ;-)Guld, nÀstan lika guldig som Molles. NÀstan... SKX011J...
![]()
Visare frÄn en SBDC005 hade varit Ànnu bÀttre. Varit nÀra nÄgra gÄnger.Byt inlÀgg och visare sÄ har du en vinnare ;-)
![]()
Jag gillar den svarta sekundvisaren. Vet du om det finns ett matt svart SKX handset som skulle passa?Visare frÄn en SBDC005 hade varit Ànnu bÀttre. Varit nÀra nÄgra gÄnger.
Jo, den blir mer clean. Dessutom snygg presidentlÀnk!Byt inlÀgg och visare sÄ har du en vinnare ;-)
![]()
Yobokies!Jag gillar den svarta sekundvisaren. Vet du om det finns ett matt svart SKX handset som skulle passa?
Maila och frÄga Rob pÄ monsterwatches, han Àr en bra gubbe.![]()
Precis fĂ„tt min skx007j. Den hĂ€r engelsk/fransk dags skiva. Ăr det nĂ„nting konstigt? VĂ€ntade mig arabiska. Kan inte hitta en definitiv svar frĂ„n google att j versionen endast hĂ€r arabiska men det Ă€r ju iaf mest vanligt minst sagt. Köpt hos monsterwatches
Jag fick svar av Rob:Maila och frÄga Rob pÄ monsterwatches, han Àr en bra gubbe.
Intressant. Man kan lita pÄ Rob, han har varit i gamet lÀngre Àn de flesta. Jag hade inte brytt mig det minsta. Kanji Àr kul som andrasprrÄk men har klockan inte kanji sÄ tycker jag det Àr oviktigt vilket sekundÀrsprÄket Àr.Jag fick svar av Rob:
The batch I received (80 SKX007-Jâs all have French + English).
Usually, there is Arabic, because the people who buy them are buying them from the far East, and those are not for the European market but for the Far East and Middle East.
But since I ordered them for me, directly from Seiko, I assume they have made them with an European day disc.
Met vriendelijke groet, best regards, mit freundlichen GruĂen,
Rob van Herpt
www.monsterwatches.eu
HÄller med. Men o andra siden om han fÄr 'special order' han börda frÄga efter Kanji! Det skulle jag betalla extra forIntressant. Man kan lita pÄ Rob, han har varit i gamet lÀngre Àn de flesta. Jag hade inte brytt mig det minsta. Kanji Àr kul som andrasprrÄk men har klockan inte kanji sÄ tycker jag det Àr oviktigt vilket sekundÀrsprÄket Àr.
SBGA137, 20st. Grön tavla och guldtrimmings. XII kl. 12
![]()
Det bÀsta av allt Àr att den Àr 40mm.Fan den var grym pÄ riktigt. Skulle gÀrna ha en men blir nog svÄrt att fÄ bÀsta kompispriset...
Den dÀr modden Àr helt perfekt. Kommer ihÄg nÀr jag först sÄg en bild pÄ WUS för flera Är sedanByt inlÀgg och visare sÄ har du en vinnare ;-)
![]()