• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SLA017

Panerai
Var köpte du den ifrĂ„n? Är du nöjd med den? Om du bestĂ€mmer dig för att den inte Ă€r rĂ€tt för dig (som jag tycker du borde) sĂ„ har jag swischen laddad och klar! :) SĂ„ om du bestĂ€mmer dig för att flippa PM:a!

Jag köpte den via en kompis Thailandforum kontakt och det gick bra för mig. Du kan fÄ kontakten om du vill via PM.
 

SLA017

Panerai
Nu skall vi ivÀg pÄ nyÄrsfest sÄ gott nytt pÄ eder alla. KvÀllens val blev denna, Äter tack @yonsson.

IMG_20151231_171904.jpg
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Har nyligen hittat hit till forumet, slÄr mig sjÀlv med hammare nu nÀr det kÀnns som det tagit mig sÄ lÄng tid att hitta hit, seiko fantast sen lÄng tid o letat mest pÄ engelska forum tills jag hitta hit för nÄgon dag sen.
Verkar vara ett roligt gĂ€ng hĂ€r, letade efter Grand seiko info o snubbla in via Google av misstag, kĂ€nns som jag har missat era klockor med nĂ„gra veckor. Är pĂ„ vĂ€g till London i februari o Japan resa Ă€r planerad men inte bokat Ă€n. Ska ta lite bilder pĂ„ mina klockor 4för tillfĂ€llet men ingen GS Ă€n, hojta gĂ€rna till om ni har nĂ„got av intresse.
Gott nytt Ă„r :)
 

Maro

Audemars
Vem av er alla har bestÀllt en SRP773 som ni Ängrar och vill skicka vidare till mig? Eller var det ingen som fastnade för den?
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Har nyligen hittat hit till forumet, slÄr mig sjÀlv med hammare nu nÀr det kÀnns som det tagit mig sÄ lÄng tid att hitta hit, seiko fantast sen lÄng tid o letat mest pÄ engelska forum tills jag hitta hit för nÄgon dag sen.
Verkar vara ett roligt gĂ€ng hĂ€r, letade efter Grand seiko info o snubbla in via Google av misstag, kĂ€nns som jag har missat era klockor med nĂ„gra veckor. Är pĂ„ vĂ€g till London i februari o Japan resa Ă€r planerad men inte bokat Ă€n. Ska ta lite bilder pĂ„ mina klockor 4för tillfĂ€llet men ingen GS Ă€n, hojta gĂ€rna till om ni har nĂ„got av intresse.
Gott nytt Ă„r :)
VÀlkommen till den hÀr delen av forumet! Ser fram emot att se lite foton pÄ dina klockor sen. :)
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Har nyligen hittat hit till forumet, slÄr mig sjÀlv med hammare nu nÀr det kÀnns som det tagit mig sÄ lÄng tid att hitta hit, seiko fantast sen lÄng tid o letat mest pÄ engelska forum tills jag hitta hit för nÄgon dag sen.
Verkar vara ett roligt gĂ€ng hĂ€r, letade efter Grand seiko info o snubbla in via Google av misstag, kĂ€nns som jag har missat era klockor med nĂ„gra veckor. Är pĂ„ vĂ€g till London i februari o Japan resa Ă€r planerad men inte bokat Ă€n. Ska ta lite bilder pĂ„ mina klockor 4för tillfĂ€llet men ingen GS Ă€n, hojta gĂ€rna till om ni har nĂ„got av intresse.
Gott nytt Ă„r :)
Varmt vÀlkommen!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Är tyvĂ€rr inte sĂ„ bra pĂ„ namn eller nummer pĂ„ de jag har men de har hĂ€ngt med lĂ€nge de första, blĂ„a köptes för ett bra tag sedan 13-15Ă„r kanske mer
image.jpeg
image.jpeg



Denna fick man pÄ 30Ärs dagen för 10 Är sedan, kinetic:
image.jpeg

image.jpeg


Och de tvÄ senaste för nÄgon vecka sedan, SARB065
image.jpeg

image.jpeg


SARB033 med utbytt lÀnk till svart lÀder frÄn seiko
image.jpeg

image.jpeg


image.jpeg


TyvÀrr inga superbilder...

Siktar pÄ att köpa en Grand Seiko hÀrnÀst, började lÀsa trÄden frÄn början och den dÀr svarta GMT Yonsson har/hade lockar starkt, Àven den blÄ eller snowflake Àr i siktet...
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Är tyvĂ€rr inte sĂ„ bra pĂ„ namn eller nummer pĂ„ de jag har men de har hĂ€ngt med lĂ€nge de första, blĂ„a köptes för ett bra tag sedan 13-15Ă„r kanske mer
image.jpeg
image.jpeg



Denna fick man pÄ 30Ärs dagen för 10 Är sedan, kinetic:
image.jpeg

image.jpeg


Och de tvÄ senaste för nÄgon vecka sedan, SARB065
image.jpeg

image.jpeg


SARB033 med utbytt lÀnk till svart lÀder frÄn seiko
image.jpeg

image.jpeg


image.jpeg


TyvÀrr inga superbilder...

Siktar pÄ att köpa en Grand Seiko hÀrnÀst, började lÀsa trÄden frÄn början och den dÀr svarta GMT Yonsson har/hade lockar starkt, Àven den blÄ eller snowflake Àr i siktet...
Trevlig liten samling hittills. Har sjÀlv en SARB033 och SARB065, prisvÀrda klockor. :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
För pengarna sÄ Àr de vÀldigt prisvÀrda, köptes under jul ruset och behövde nÄgra julklappar till mig sjÀlv :)
FörvÄnad över finish och kvalitet, priset Àr ett skÀmt mot vad man fÄr, köpte ifrÄn Japan, de har nog en guldgruva med fina klockor de behÄller för sig sjÀlva.

Har nog spanat in chronos senaste mÄnaderna och inte mycket med GS som dyker upp dÀr, förvÄnad att hitta hit och ser sÄ mÄnga GS samlare och sÄ fina klockor som syns hÀr, Yonsson, Molle, Bosse vilka mÀstare och jÀklar fina klockor ni och mÄnga fler har och haft... SÄ himla arg/sur pÄ mig sjÀlv nÀr ja ser sÄ mÄnga fina klockor ni har sÄlt innan ja hitta hit, kanske bÀst för jag hade impuls köpt mÄnga av dem ;)
 
Topp