marmot
Silver
Grym!Tack!
Efter lite pill Àr lÀnken kortad och körd en runda i ultraljudstvÀtten. Kan bli bra detta!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym!Tack!
Efter lite pill Àr lÀnken kortad och körd en runda i ultraljudstvÀtten. Kan bli bra detta!
![]()
Nja Molle, nja
Vet att frÄgan varit uppe förut och minns att du var inblandad men minns inte svaret. Varför har Seiko kört det dÀr verket (8F35?) i sÄ fÄ klockor och vilka andra dykare finns det med det verket?
Well, since you askedJag omformulerar min frÄga @Molle efter en liten googling. Finns 8F35-verket i nÄgon SNYGG klocka?![]()
Well, since you askedKan dock inte svÀra pÄ att den kör just 8F35, men det Àr nÄgon nÀrbeslÀktad variant iaf med perpetual calendar.
EDIT: 8f32 var det ... close enough?
![]()
Well, since you askedKan dock inte svÀra pÄ att den kör just 8F35, men det Àr nÄgon nÀrbeslÀktad variant iaf med perpetual calendar.
EDIT: 8f32 var det ... close enough?
![]()
Gillat grattis, riktigt grymma index.
Den ĂR bra, men för liten för mig. Det och att verket inte anvĂ€nds lĂ€ngre Ă€r enda nackdelarna tycker jag. Verket anvĂ€ndes i ganska mĂ„nga modeller (inte nödvĂ€ndigtvis dykare dock) dĂ€r mĂ„nga inte var sĂ€rskilt fagra. Under rĂ€tt begrĂ€nsad tid tyvĂ€rr. Ăldsta dottern har en SBCM023 sedan flera Ă„r och sonen hade en SBCM025 som tyvĂ€rr stals i skolan. Samma verk i den större SKX-boetten hade varit kalas.Nja Molle, nja
Vet att frÄgan varit uppe förut och minns att du var inblandad men minns inte svaret. Varför har Seiko kört det dÀr verket (8F35?) i sÄ fÄ klockor och vilka andra dykare finns det med det verket?
OtÄlig @Jaggis ?Inte helt ful! Tack! Mer Àn vad Molle kunde bidra med![]()
SBQK071 har jag för migSjyst! Ref pÄ den?
FrÄgade jag dig eller Molle? Anser att han har bra smak och bra koll. Konstig frÄga.
Fanns som sagt mÄnga ras. Kolla in den integrerade lÀnken pÄ exemplaret nedan...Jag omformulerar min frÄga @Molle efter en liten googling. Finns 8F35-verket i nÄgon SNYGG klocka?![]()
Tack! Han hade inte riktigt greppat det dÀr med AIR DIVERSDet dök upp en ganska intressant video pÄ YouTube idag frÄn Worn & Wound dÀr de tar en nÀrmare titt pÄ SRP775 och SRP777 för den som Àr intresserad.
Bild?!Perkele lugna sig
Seiko trÄden Àr trevligast hÀr pÄ forumet, grÀv ner yxorna o chill boys
Har precis köpt min första GS, sÄ nu partar vi![]()
Han Àr ju jÀnkare, man fÄr inte begÀra för mycket.Tack! Han hade inte riktigt greppat det dÀr med AIR DIVERS![]()
Hehe. Riktigt bra.@Jaggis har lovat att 2016 blir ett seikofritt Är för honom!![]()
Cool. Ăr det mörkgrön tavla? Ref?För övrigt packade jag just upp min typ femte eller sjunde seiko för 2016![]()
![]()
@Jaggis har lovat att 2016 blir ett seikofritt Är för honom!![]()
"FrÄgade jag dig eller Molle?" Nej, jag stÀllde en frÄga dÄ du verkade oförmögen att tycka nÄgot var snyggt sjÀlv efter en googling.
Det Ă€r svart tavla. Ref. H803 7001Cool. Ăr det mörkgrön tavla? Ref?
Bra val och rÀtt instÀllningHar inte den i handen Àn men lÄnar en bild frÄn nÀtet:![]()
Första avklarad, kommer ikapp dig snart Molle![]()