Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yonsson, Seiko stÀller ju ut pÄ BaselHar SEIKO slÀppt nÄgra nyheter pÄ SIHH? Kollade hemsidan men hittade inget nytt. NÄgon som vet? @Molle ?
Vet jag vÀl men de har tydligen slÀppt nyheter tidigare under SIHH. Det kanske var Credor?Yonsson, Seiko stÀller ju ut pÄ Basel
Snygg, riktigt fint exemplar! Fantastiskt skick!PremiÀr idag!
Denna 70-talare visade sig vara i ett vÀldigt fint, nÀstintill orört skick!
Det var bara verket som behövde sig en rejÀl spa-behandling med rengöring och ny olja. Det fick jag hjÀlp med av @plattfot , stort tack!
Den var riktigt fin!! GrattisPremiÀr idag!
Det var bara verket som behövde sig en rejÀl spa-behandling med rengöring och ny olja. Det fick jag hjÀlp med av @plattfot , stort tack!
Har mestadels kört zulu 5-rings pÄ min! Gillar att det Àr lite kraftigare band och sen tycker jag ringarna Àr snyggare Àn pÄ ett nato. Tycker ÀndÄ nato kan vara snyggt, men rent anvÀndarmÀssigt har zulu passat mig bÀttreVad föredrar ni pÄ SKX007, Nato eller Zulu (3ring vs 5ring)?
Grym! Ja den dÀr fick man inte Àga mÄnga minuter. Hoppas fÄ chansen i framtiden igen.
Den dÀr e sÄ bra! Grattis!
LÄg ju ute i minst en vecka, kanske t o m tvÄ, innan den klippets av Moffan!
Oavsett orginalvisare eller inte. Grym dinka, grattis!PremiÀr idag!
Grym! Ja den dÀr fick man inte Àga mÄnga minuter. Hoppas fÄ chansen i framtiden igen.
Tack!Den dÀr e sÄ bra! Grattis!
Grattis! SBCM023 gÄr inte av för hackor.Tack!
Efter lite pill Àr lÀnken kortad och körd en runda i ultraljudstvÀtten. Kan bli bra detta!
Jisses, vilken pÀrla! "PedantÀgd" (eller vad det heter i bilsammanhang). Gratulerar!PremiÀr idag!
Tack! Har varit sugen pÄ en ett bra tag, kul att jag Àntligen fÄtt tag pÄ enGrattis! SBCM023 gÄr inte av för hackor.
Grym klocka, speciellt om man har smÄ handleder.Tack!
Efter lite pill Àr lÀnken kortad och körd en runda i ultraljudstvÀtten. Kan bli bra detta!
SÄ grymt kylig! Riktigt kul val.Den hÀr ska ju givetvis vara med hÀr ocksÄ.
BÀttre sen Àn aldrig.
Tycker den funkar utmÀrkt till Casual-everyday pÄ jobbet.
LÀnken Àr riktigt bra och storleken funkar utmÀrkt trots att jag Àr killen mot strömmen och gillan stora klockor.
Kvalitet ditt namn Àr SEIKO!
Grymt fin! DÄligt pÄlÀst pÄ Credor, vad Àr det för modellbeteckning/ref pÄ denna?Den hÀr ska ju givetvis vara med hÀr ocksÄ.
BÀttre sen Àn aldrig.
Tycker den funkar utmÀrkt till Casual-everyday pÄ jobbet.
LÀnken Àr riktigt bra och storleken funkar utmÀrkt trots att jag Àr killen mot strömmen och gillan stora klockor.
Kvalitet ditt namn Àr SEIKO!
Credor Pacifique GCBG996Grymt fin! DÄligt pÄlÀst pÄ Credor, vad Àr det för modellbeteckning/ref pÄ denna?
Stort grattis till en toppenklocka, med en sÄdan pÄ handleden Àr det bara att lÀgga ned klockletandet och bara gotta sig.
Tack! Nja, lÀgga ner gÄr nog inte..finns för mycket kul dÀr uteStort grattis till en toppenklocka, med en sÄdan pÄ handleden Àr det bara att lÀgga ned klockletandet och bara gotta sig.
Finns det nÄgon fancy inskription pÄ boettlocket som validerar det? Vore kanon med ett foto pÄ det i sÄdana fall. Inte för att jag misstror var mer bara nyfiken om det Àr M XXX - XXX-mÀrkningen.Idag flyger vi en 7123-823b "Viggen" issued Flygvapnet. Tack @SjööSandström för att jag fick möjligheten.
Hehe finns. à terkommer med bild.Finns det nÄgon fancy inskription pÄ boettlocket som validerar det? Vore kanon med ett foto pÄ det i sÄdana fall. Inte för att jag misstror var mer bara nyfiken om det Àr M XXX - XXX-mÀrkningen.
Den Ă€r ju sjukt cool! Ăr sjĂ€lv lite sugen pĂ„ en...Fick nyförvĂ€rvet levererat till jobbet precis! Hade inte tĂ€nkt köpa nĂ„got mer pĂ„ ett tag men jag kunde inte förmĂ„ mig att motstĂ„ denna...
Finns det nÄgon fancy inskription pÄ boettlocket som validerar det? Vore kanon med ett foto pÄ det i sÄdana fall. Inte för att jag misstror var mer bara nyfiken om det Àr M XXX - XXX-mÀrkningen.
Den dÀr e sÄ bra! Grattis!