• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

PremiÀr idag!

Denna 70-talare visade sig vara i ett vÀldigt fint, nÀstintill orört skick!
Det var bara verket som behövde sig en rejÀl spa-behandling med rengöring och ny olja. Det fick jag hjÀlp med av @plattfot , stort tack!

IMG_2024.JPG
Snygg, riktigt fint exemplar! Fantastiskt skick! :)

Vad föredrar ni pÄ SKX007, Nato eller Zulu (3ring vs 5ring)?
Har mestadels kört zulu 5-rings pÄ min! Gillar att det Àr lite kraftigare band och sen tycker jag ringarna Àr snyggare Àn pÄ ett nato. Tycker ÀndÄ nato kan vara snyggt, men rent anvÀndarmÀssigt har zulu passat mig bÀttre :)

Den hÀr ska ju givetvis vara med hÀr ocksÄ.
BÀttre sen Àn aldrig.
20160119_215339.jpg

20160119_210858.jpg

Tycker den funkar utmÀrkt till Casual-everyday pÄ jobbet. ;)

LÀnken Àr riktigt bra och storleken funkar utmÀrkt trots att jag Àr killen mot strömmen och gillar stora klockor.
Kvalitet ditt namn Àr SEIKO!

Senast Àndrad:
BÀttre sen Àn aldrig.
20160119_215339.jpg

20160119_210858.jpg

LÀnken Àr riktigt bra och storleken funkar utmÀrkt trots att jag Àr killen mot strömmen och gillan stora klockor.
SĂ„ grymt kylig! Riktigt kul val.

BÀttre sen Àn aldrig.
20160119_215339.jpg

20160119_210858.jpg

LÀnken Àr riktigt bra och storleken funkar utmÀrkt trots att jag Àr killen mot strömmen och gillan stora klockor.
Grymt fin! DÄligt pÄlÀst pÄ Credor, vad Àr det för modellbeteckning/ref pÄ denna? :)

Tillbaka
Topp