Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har varit nÀra nÄgra gÄnger, glöm inte att 021 och 023 har olika tavelfÀrger.Testade en del GS i Globen idag, Àr riktigt sugen pÄ en SBGM021/023! Sitter nÄgon pÄ en bÀttre begagnad fÄr ni gÀrna sÀga till
![]()
Tack för infon, sÄg bara 023:an pÄ bild och tyckte att de var lika. Tavlan pÄ 021 var riktigt snygg, till och med sambon godkÀnde denHar varit nÀra nÄgra gÄnger, glöm inte att 021 och 023 har olika tavelfÀrger.
LÀckert!Min första Seiko som jag fick hem igÄr!![]()
SÀtt i sprinten frÄn höger, borde inte vara nÄgra problem.![]()
Födelsedagspresenter!
Jag önskade mig sÄ klart alpinisten
Det rÄkade dock ske ett missöde vid kortning av lÀnken pÄ 033 dÄ jag lossade pÄ lÀnken nÀrmast spÀnnet och den sprinten var annorlunda och fÄr inte i den igenHjÀlp vore tacksamt dÄ det Àr min lillebrors klocka..
![]()
Mögel...Fula ankungen fĂ„r nog stanna ett tag âș
6105-8110
![]()
Mögel framför relume alla dar i veckan.Mögel...![]()
Hm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Handskar pÄ sÄ man slipper svetsloppor pÄ GS:en...
![]()
SÀtt i sprinten frÄn höger, borde inte vara nÄgra problem.Har du bild pÄ sprinten?
Behöver nog en marimemaster snart.Mot fjÀllen, tvÄ MM nedpackade. Ur spÄr
![]()
Sedan Àr 777 pÄ vÀg hem igen.
Med urverket kan det inte va nĂ„got problem, sĂ„ glöm det.Tja! Ăr litet sugen pĂ„ en Seiko sarx017. Har hört att det kan vara litet problem med urverket som Ă€r ett 6r15c. Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av klockan eller urverket?![]()
45 mm uppmÀtt pÄ minHjÀlp frÄn nÄgon?
Vilken bredd har SARG015 eller 17 med kronan?![]()
Jag har klockan. Tror dock jag har 6r15 utan c.Tja! Ăr litet sugen pĂ„ en Seiko sarx017. Har hört att det kan vara litet problem med urverket som Ă€r ett 6r15c. Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av klockan eller urverket?![]()